افزایش ظرفیت تولید آب قلعه قاضی با هدف تحقق شعار برنامه ریزی، تلاش شبانه روزی و پایداری آب هرمزگان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزایش ظرفیت تولید آب مورد نیاز شهر قلعه قاضی و روستاهای تغذیه شده از این مجتمع را در راستای تحقق شعار "برنامه ریزی، تلاش شبانه روزی و پایداری آب هرمزگان" عنوان کرد.

عبدالحمید حمزه پور در بازدید از عملیات اتصال یک حلقه چاه جدید برای تامین نیاز آبی شهرهای قلعه قاضی، تخت و ۱۷ روستای تحت پوشش افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب علاوه بر برنامه ریزی و تامین اعتبار نیازمند تلاش شبانه روزی هستیم که این مهم در عملیات های مختلف آبفا در دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه نتایج مثبتی نیز به همراه داشته است.

به گفته وی،آب شهرهای تخت و قلعه قاضی و ۱۷ روستا که تا پیش از این از طریق سه حلقه چاه تامین می شد اکنون با اضافه شدن یک حلقه چاه جدید ۴۰ لیتر بر ثانیه بر دبی آب این منطقه اضافه شد.

به گفته مدیرعامل آبفا، این اقدام علاوه بر بهبود کمی تامین آب، باعث بهبود کیفیت آب دو شهر و ۱۷ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر خواهد شد.

حمزه پور با قدردانی از تلاش پرسنل آب و فاضلاب منطقه سه بندرعباس گفت: آبفا تامین نیاز آبی مردم را یک ضرورت می داند و تلاش خواهد کرد تا زمینه پایداری آب تمامی مناطق را فراهم آورد.

وی افزود: پرسنل آبفا در راستای خدمات به مردم و کاهش رنج کم آبی در اوج تابستان با تحمل گرما پروژه های اینچنینی را در اسرع وقت به سرانجام می رسانند.