مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بجنورد در هفته دولت خبر داد:

افتتاح ۸ فقره پروژه با اعتبار بالغ بر ۵۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در شهرستان بجنورد

تعداد 8 فقره پروژه با اعتبار بالغ بر 54 میلیارد و 700 میلیون تومان در شهرستان بجنورد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور سید «محمد پاکمهر»؛ نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، «رشیدی»؛ معاون استاندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش برقآب، این هفته در شهرستان بجنورد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، ۸ فقره پروژه با اعتبار بالغ بر ۵۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با حضور سید «محمد پاکمهر»؛ نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، «رشیدی»؛ معاون استاندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید. این پروژه ها شامل نصب چراغ LED برای اصلاح روشنایی معابر، تأمین برق متقاضیان شهری، تأمین برق شهرک های روستایی و اصلاح شبکه های روستایی بوده است.

نصب چراغ LED برای اصلاح روشنایی معابر
یکی از پروژه های افتتاحی شامل نصب ۶۵۰ دستگاه چراغ LED برای اصلاح روشنایی معابر است که با صرف اعتبار بیش از ۳/۸ میلیارد تومان در معابر شهر نصب شده است. این اقدام هدفمندانه جهت افزایش امنیت و راحتی رانندگان و عابران پیاده در شهر بجنورد بوده است.

تأمین برق متقاضیان شهری
در جریان این مراسم، یک پروژه با اعتبار ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای تأمین برق متقاضیان شهری به بهره برداری رسید. این پروژه شامل ۵ هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط، ۴ هزار و ۳۵۰ متر شبکه فشار ضعیف و نصب ۵ دستگاه پست هوایی است که بهبود فرآیند تأمین برق در شهر بجنورد را به همراه دارد.

تأمین برق شهرک های روستایی
همچنین، در هفته دولت تأمین برق شهرک های روستایی نیز با اعتبار بیش از ۷۲۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید. این پروژه هدفمندانه باعث افزایش کیفیت زندگی مردم در مناطق روستایی شهرستان بجنورد خواهد شد.

اصلاح شبکه های روستایی
در قالب طرح بهارستان، اصلاح شبکه های روستایی نیز مورد توجه قرار گرفته است. این پروژه شامل ۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب ۵ دستگاه پست هوایی بوده و با اعتبار ۳/۴ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح شده است. این اقدام بهبود زیرساخت های برق روستایی و ارتقای کیفیت زندگی مردم در مناطق روستایی شهرستان بجنورد خواهد شد.