اعزام ۳ تانکر آبرسانی سیار از تهران به گلستان

سرپرست دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به کمبود آب و مشکلات آبرسانی در برخی مناطق استان گفت: ۳ تانکر آبرسانی سیار به ظرفیت ۲۳ هزار لیتر از استان تهران برای کمک به استان گلستان شهرستان آزادشهر اعزام شد. به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی […]

سرپرست دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به کمبود آب و مشکلات آبرسانی در برخی مناطق استان گفت: ۳ تانکر آبرسانی سیار به ظرفیت ۲۳ هزار لیتر از استان تهران برای کمک به استان گلستان شهرستان آزادشهر اعزام شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، شاهین حاجی مشهدی با اعلام این خبر افزود: با توجه به بحران خشکسالی بی سابقه و کمبود آب شرب در استان ، به منظور کمک به ناوگان آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، تعداد ۳ دستگاه تانکر آبرسان از شرکت‌ آبفا تهران به ظرفیت ۲۳ هزار لیتر به ناوگان استان افزوده شد.

سرپرست دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد : این تانکرها برای آبرسانی شهرستان آزادشهر و روستاهای تحت پوشش اضافه شده بود و سعی بر این بوده  با این کار تا بخشی از این مشکلات و دغدغه‌ها کاسته شود .

وی در پایان ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی مردم شریف و مشترکانی که با صرفه‌جویی مناسب در این ایام کمک مناسبی به فرایند آبرسانی می کنند، از همکاری خوب فرمانداران و بخشداران شهرستانها و نیز ادارات و شهرداری‌ها تقدیر نمود.