با هدف ارتقای ضریب اطمینان خطوط برق رسانی انجام شد؛

اصلاح و بهینه سازی ۱۶ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان مهدیشهر

مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر از اجرای طرح اصلاح ۱۲ کیلومتر خط فشارمتوسط و 4 کیلومتر شبکه فشارضعیف در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

 حسین حافظی با بیان این که در سه ماهه نخست امسال، قریب چهار هزار متر شبکه فشارضعیف هوایی با کابل خودنگهدار در شهرستان احداث شده گفت: از آغاز امسال تا به حال، ۴۵ پروژه عمرانی برق رسانی با اعتباری به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال به اجرا در آمده است.

 وی افزود: احداث پست هوایی توزیع برق برای تامین برق مشترکان جدید، بهسازی شبکه فشار ضعیف روستای آبمند، تبدیل شبکه سیمی مجموعه کارگاه های کوچک شهرستان به کابل خودنگهدار، بهینه سازی شبکه منطقه بخوسر مهدیشهر و محدوده مسیر رودخانه شهمیرزاد با تبدیل به کابل خودنگهدار، به عنوان برخی اقدامات این مدیریت به شمار می‌رود.

 وی با اشاره به این که عملیات اصلاح و بهینه سازی منطقه یخچال شهمیرزاد، منطقه تپه زونی و طرفین بلوار امام خمینی (ره) شهمیرزاد از جمله برنامه های در دست اقدام است یادآور شد: احداث دو هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشارمتوسط جهت ارتباط خطوط و رینگ نمودن پست بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر، بهسازی خط ۲۰ کیلوولت مقابل چاه های لیتو و نصب چهار ایستگاه هوایی توزیع برق جهت تامین برق متقاضیان جدید، از پروژه های پیش بینی شده این مدیریت در سه ماهه دوم امسال است.