معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان :

استمرار خدمت رسانی در صنعت برق با وصول مطالبات محقق می گردد

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با حضور در دفتر معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری سمنان با وی دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار مهندس مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اظهار تشکر از همکاری و همراهی مدیران دستگاه های اجرایی استان و  حمایت های ارزنده استاندار سمنان نسبت به خادمین مردم در صنعت برق استان گفت : صنعت برق ، صنعتی  مهم و اساسی در عرصه خدمت رسانی به آحاد مختلف جامعه است که جهت تداوم خدمت،  باید علاوه بر توسعه زیرساخت ها، نسبت به بهره برداری مطمئن از تجهیزات و تاسیسات نیزاقدام نمود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان توسعه شبکه و بهینه سازی تاسیسات صنعت برق را نیازمند تخصیص اعتبار و وجود نقدینگی دانست و افزود : وصول مطالبات شرکت برق منطقه ای سمنان می تواند در سرعت بخشی به تکمیل پروژه ها و تجهیز تاسیسات وهمچنین بهره برداری مطمئن از تاسیسات در دست بهره برداری موثر باشد.

وی با ابراز تشکر از مشترکین این شرکت و برخی از صنایع بزرگ استان در پرداخت بدهی های خود بیان داشت : با نزدیک شدن به فصل گرما و افزایش مصرف برق ، باید همه تمهیدات و تعاملات لازم در بخش های مختلف صنایع ، کشاورزی و خانگی ، جهت اِعمال مدیریت مصرف برق در تابستان را به کار گرفت .

محمد حمیدی ، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری سمنان با تأکید بر اهمیت و نقش صنعت برق در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی گفت : استمرار خدمت رسانی در صنعت برق با وصول مطالبات محقق می گردد.

وی آمادگی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری را جهت همکاری در وصول مطالبات صنعت برق اعلام و در دستور کار برنامه های آن معاونت قرار داده شد.