ارائه ۲۸ هزار و ۹۷۰ خدمت غیرحضوری از طریق سامانه خدمات الکترونیکی در سال ۹۹

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از ارائه ۲۸ هزار و ۹۷۰ خدمت غیرحضوری از طریق سامانه خدمات الکترونیکی این شرکت در سال ۹۹ خبر داد. محمد حسین دیده بان  با اعلام اینکه سامانه خدمات الکترونیکی این شرکت به صورت ۲۴ ساعته از طریق وب سایت https://aped.ir قابل دسترسی است ،افزود:خدمات […]

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از ارائه ۲۸ هزار و ۹۷۰ خدمت غیرحضوری از طریق سامانه خدمات الکترونیکی این شرکت در سال ۹۹ خبر داد.

محمد حسین دیده بان  با اعلام اینکه سامانه خدمات الکترونیکی این شرکت به صورت ۲۴ ساعته از طریق وب سایت https://aped.ir قابل دسترسی است ،افزود:خدمات فروش انشعاب و خدمات پس از فروش از قبیل تغییر تعرفه ،تغییر نام ،درخواست جمع آوری موقت و دائم و …  ، خدمات صورتحساب و خدمات پرداخت از طریق این سامانه قابل دسترسی است.
وی گفت:  مشترکان می توانند بدون مراجعه به واحدهای تابعه شرکت و دفاتر پیشخوان ،درخواست های خود را ثبت نموده  و روند انجام درخواست را به صورت آنلاین پیگیری نمایند.
سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل سامانه موبایلی« برق من» را روش دیگر بهره مندی مردم از خدمات غیرحضوری این شرکت عنوان کرد که مشترکان با استفاده از شناسه ۱۳ رقمی قبض برق خود می توانند از ۴۰ خدمت غیرحضوری ارائه شده در این سامانه بهره مند شوند.
محمد حسین دیده بان  خدمات  طرح برق امید ،ثبت خاموشی ها و خسارت وارده به مردم ،ثبت سرقت تجهیزات برق ،خدمات مربوط به پرداخت و  صورتحساب ، ثبت قرائت توسط مشترک (خود اظهاری) ، خدمات مربوط به انشعاب از قبیل درخواست انشعاب جدید،درخواست تفکیک یا ادغام ،وصل مجدد و ….را برخی از خدمات قابل ارائه در سامانه موبایلی برق من برشمرد.
وی روش های دریافت و نصب سامانه موبایلی «برق من» را سایت شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ، کافه بازار و وب سایت https://saapa.ir/home  بیان کرد و افزود: از ابتدای آذر ماه تا پایان سال ۹۹ ، ۱۲هزار و ۸۱۶ مشترک  در سطح استان  سامانه برق من  را  نصب نموده اند و ۸ هزار و ۱۷۶ خدمت از طریق این سامانه درخواست شده است.
سرپرست معاونت  فروش و خدمات مشترکین شرکت گفت: مشترکان محترم می توانند با استفاده از درگاههای مختلف همچون سایت شرکت ،و یا سامانه برق من نسبت به  رویت و پرداخت قبوض برق خود اقدام نمایند.