اجرای ورزش مهیج و تفریحی بانجی جامپینگ از فراز تاج سد جیرفت

اجرای این ورزش مهیج با حمایت دفتر تحقیقات ، برنامه ریزی و بررسی‌های اقتصادی معاونت برنامه ریزی و همکاری حوزه معاونت حفاظت و بهره برداری (مدیریت سد جیرفت) انجام گرفت .

انجام ورزش بانجی جامپینگ از فراز تاج سد جیرفت

به گزارش برقآب، ورزش بانجی جامپینگ به عنوان یک فعالیت مهیج و تفریحی، در تاریخ سی ام خرداد ماه توسط آقای علیرضا جواندل، مربی بانجی جامپینگ و صعودهای ورزشی و مدیرعامل باشگاه ورزشی طلوع آسمان آتور در تجربه این رشته، به همراه شرکت گردشگری سی گشت کوه بوتیا، در سد جیرفت برگزار شد.

این ورزش مهیج که تاکنون در استان کرمان و جنوب کشور اجرا نشده بود، برای اولین بار از تاج یک سد صورت گرفت.برگزاری این فعالیت مهم ورزشی با رعایت صلاحیت‌های لازم و صدور مجوز مدیریت حراست، با حمایت دفتر تحقیقات و برنامه ریزی و بررسی های اقتصادی، به همراه همکاری مدیریت سد جیرفت ممکن شد.

این همکاری نشان می‌دهد که مقامات مسئول، قدردان اهمیت و تاثیر ورزش بر سلامت جامعه هستند و آمادگی خود را برای حمایت از انجام فعالیت‌های ورزشی به نمایش می‌گذارند.

آقای علیرضا جواندل، مربی با تجربه بانجی جامپینگ و ساکن کرمان، در نظر دارد با صحبت و توافق با مسئولان آب منطقه‌ای، سکوی پرش دائمی را در این سد ایجاد کند.

این پیشنهاد نشان می‌دهد که علیرضا جواندل قصد دارد این ورزش را به عنوان یک فعالیت پایدار و دائمی در استان کرمان معرفی کند و به ارتقای ورزش جامپینگ در این منطقه اهمیت می‌دهد.

با توجه به مجوز صادره و همکاری مدیریت سد جیرفت، انجام ورزش بانجی جامپینگ از فراز تاج سد جیرفت یک فرصت شگفت‌انگیز برای علاقه‌مندان به این ورزش است.

این اقدام می‌تواند به جذب گردشگران و توسعه صنعت گردشگری در استان کرمان کمک کند و به توسعه فعالیت‌های ورزشی و تفریحی در منطقه کمک زیادی بکند.