اجرای همزمان دو عملیات توسط امور آبفا منطقه یک شهر کرمانشاه

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه یک شهر کرمانشاه از اجرای همزمان دو عملیات نصب شیر تنظیم خط اصلی بزرگراه امام حسین(ع) و رفع يک فقره حادثه در شهرک مهدی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، فرشاد حیاتی از تعویض و نصب شیر تنظیم آب خط لوله اصلی بزرگراه امام حسین(ع) خبر داد و افزود: در راستای بهینه سازی شبکه توزیع آب مشترکین منطقه یک شهر کرمانشاه شیر تنظیم کشویی خط اصلی بزرگراه امام حسین(ع) با شیر پروانه ای تعویض شد.

حیاتی ضمن اشاره به اهمیت وجود این شیر در سرعت قطع و وصل آب هنگام  رفع حوادث، گفت: این عملیات با همکاری اکیپ اجراییات شهرستان طی ۳ ساعت بدون قطعی آب با موفقیت به پایان رسید.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه یک شهر کرمانشاه همچنین از تعمیر لوله اصلی توزیع آب ورودی شهرک مهدیه خبر داد و خاطر نشان ساخت: در پی تماس مشترکین این شهرک با سامانه ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آبفا استان مبنی بر افت فشار آب، همکاران این امور در محل حاضر و به نشت یابی منطقه فوق پرداختند.

به گفته حیاتی پس از شناسایی یک فقره شکستگی نامرئی در خط اصلی شبکه توزیع شهرک مهدیه به سایز ۱۶۰ میلیمتر و از نوع پلی اتیلن عملیات رفع حادثه آغاز و پس از ۵ ساعت با موفقیت به پایان رسید.

وی در پایان ضمن اشاره به خشکسالی چند سال اخیر و تاثیرات منفی آن بر منابع تامین آب شهر کرمانشاه، تصریح کرد: مشترکین گرامی می توانند در راستای مدیریت صحیح مصرف آب با رعایت مواردی همچون استفاده از ماشین لباسشویی و ظرفشویی با ظرفیت کامل، جایگزین کردن گردگیری به جای شستشو های غیرضروری و ….. همکاری لازم را پرسنل شرکت آبفا استان داشته باشند.