اجرای طرح فراگیر با محوریت کاهش مصرف برق ادارات استان سمنان

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از اجرای طرح فراگیر با محوریت کاهش مصرف برق ادارات خبر داد. حمید نظری بیان داشت: به منظور عبور از پیک بار سال جاری، با محوریت کاهش الگوی مصرف برق در ادارات به میزان ۵۰ درصد و اطمینان از تعدیل مصارف برق ساختمان های اداری، بسیجیان این شرکت در قالب اکیپ […]

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از اجرای طرح فراگیر با محوریت کاهش مصرف برق ادارات خبر داد.

حمید نظری بیان داشت: به منظور عبور از پیک بار سال جاری، با محوریت کاهش الگوی مصرف برق در ادارات به میزان ۵۰ درصد و اطمینان از تعدیل مصارف برق ساختمان های اداری، بسیجیان این شرکت در قالب اکیپ های فنی و تخصصی، به ادارات و بانک‌ها مراجعه نموده و از نزدیک، اقدامات لازم را بر اساس چک لیست های بازرسی، بازبینی و تکمیل می‌نمایند.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی که مصرف برق آنها بیش از ۵۰ درصد سال گذشته بوده و موارد قابل انتظار در بحث مدیریت مصرف به خصوص سیستم های سرمایشی در آن رعایت نشده باشد، از طریق شرکت توزیع برق به آنان اخطار گردیده و در صورت عدم توجه، برق دستگاه مربوطه قطع می شود.

نظری با عنوان این که از طریق مرکز پایش این شرکت، رصد لحظه‌ای مصرف برق دستگاه های اجرایی کنترل می‌شود یادآور شد: بازدید میدانی اکیپ این شرکت که متشکل از همکاران بسیجیان می باشد، با همراهی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج هر دستگاه پیش بینی شده و با مشارکت پایگاه‌های مقاومت بسیج، این طرح فراگیر به نحو شایسته‌ای اجرایی خواهد شد.