در راستای پایداری شبکه های برق رسانی صورت گرفت ؛

اجرای طرح بهینه سازی ۱۷ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان سمنان

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان از اجرای طرح اصلاح 17 هزار و 153 متر شبکه های توزیع برق ، با هدف ارتقا و پایداری خطوط برق رسانی و استمرار خدمات دهی به مشترکان خبر داد.

مهدی پاک طینت بیان کرد : در طی سال گذشته ، ۷۴۱ پروژه عمرانی برق رسانی با صرف اعتباری به مبلغ ۱۴۵ میلیارد و ۷۶۱ میلیون ریال به اجرا درآمده است.

وی اظهار کرد: بهسازی شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف خیابان زاوقان ، احداث پست زمینی زاوقان ۱ ، اصلاح شبکه فشار ضعیف روستایی در قالب طرح بهارستان ، برقراری خط فشار متوسط رمز ارز شهرک صنعتی و نصب پنج دستگاه سکسیونر با قابلیت کنترل از راه دور ، از جمله اهم اقدامات اجرایی سال قبل به شمار می رود.

وی با عنوان این که به منظور تامین برق مشترکان و ظرفیت سازی جدید ، افزون بر ۹ هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف در سطح شهرستان دایر شده گفت : احداث ۲۰ ایستگاه توزیع برق برای تقویت برق مشترکان ، از دیگر اقداماتی است که به انجام رسیده است.

پاک طینت با اشاره به این که در راستای پیشگیری از سرقت شبکه سیمی ، مقدار دو هزار و ۹۵ متر کابل خود نگهداراحداث شده افزود: با جذب یک هزار و۶۸۷ اشتراک جدید، هم اینک به ۱۰۱ هزار و ۲۱۸ مشترک برق شهرستان خدمات ارائه می شود.

وی تصریح کرد:احداث پست های زمینی توزیع برق زاوقان۳ وگلشهر،اصلاح شبکه فشار ضعیف روستایی، بهسازی خط فشارمتوسط زمینی بانک ملّت تا میدان دریادار شهیدهمتی و برقراری شبکه فشار متوسط زمینی جهت ایجاد نقطه مانور پست های زمینی خاتم و گوت که مال ، به عنوان برخی برنامه های پیش بینی شده برق شهرستان سمنان برای سال ۱۴۰۱ محسوب می شود.