اجرای اقدام فراگیر بر روی فیدر ۴ خلخال

تعمیرات و بهینه سازی شبکه برق شهرستان خلخال تا مسیر هشتجین انجام یافت 

اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه برق شهرستان خلخال تا مسیر هشتجین   ۳۰ خرداد ماه سالجاری با رویکرد افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه ،کاهش انرژی توزیع نشده  و افزایش رضایتمندی مشترکان این شهرستان انجام یافت .

 به  گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان  اردبیل ،  ناصر عبدالهیان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت  ضمن تشریح اهداف این اقدام  گفت : در اجرای این اقدام ۱۶۰ نفر در قالب ۳۰ اکیپ عملیاتی و با بکارگیری ۳۰ دستگاه خودروی سبک و ۱۰ دستگاه خودروی سنگین فعالیت کردند که  این اقدام  به صورت خط گرم و در بعضی مناطق خط سرد  اجرا شد.

وی با اشاره به اقدامات و فعالیت های انجام شده در این اقدام اظهار داشت:  برکناری تیر چوبی ، اصلاح کجی تیر  و تعویض پایه های فرسوده بتونی ،  نصب تیر بتونی و تعویض مقره های معیوب  (سوزنی و بشقابی ) خط به طول ۴۵ کیلومتر از جمله فعالیت های این اقدام  بوده است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان عنوان کرد : اصلاح آرایش شبکه  ،اصلاح سریع و گسترده نقاط ضعف شبکه و اقدامات لازم جهت مقابله با پرنده زدگی ، رفع حریم و اصلاح نقاط حادثه خیز از جمله اهداف این اقدام فراگیر می باشد .