تحقق حقوق شهروندی با سیستم های هوشمند

امروز حقوق شهروندی با سیستم های هوشمند به بهترین وجه محقق می شود ضمن اینکه بسیاری از هزینه های اضافی نیز حذف خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، مهندس محمدرضا رمضانی مدیرعامل شرکت با اعلام این مطلب در جریان بازدید از مرکز سرویس های ویژه تلفنی (۱۵۲۱) گفت: ما […]

امروز حقوق شهروندی با سیستم های هوشمند به بهترین وجه محقق می شود ضمن اینکه بسیاری از هزینه های اضافی نیز حذف خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، مهندس محمدرضا رمضانی مدیرعامل شرکت با اعلام این مطلب در جریان بازدید از مرکز سرویس های ویژه تلفنی (۱۵۲۱) گفت: ما علاوه بر پاسخگوئی به مشترکین باید در حوزه اجرا نیز ضمن رفع مشکلات، در امر خدمت رسانی به مردم تسریع کنیم.
وی رضایت مندی شهروندان از وضعیت خاموشی ها و ارائه خدمت را خاطرنشان کرد و با اشاره به ویژگی های سیستم های هوشمند و ضرورت حذف فرآیندهای پیچیده گفت: امروزه فرآیندهای پیچیده و اضافی در حوزه خدمت رسانی باید حذف و خدمات به مردم شفاف و آسان باشد.
در این دیدار مهندس اعتماد رضایی مدیر مرکز سرویس های ویژه تلفنی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز در سال ۹۹ گفت: در سال گذشته حدوداً ۲۳۱ هزار مورد تماس با این مرکز برقرار شده که با توجه به نظرسنجی انجام شده میزان رضایت مندی مشترکین ۹۳ درصد بوده است.
وی از ۲۵ هزار ۴۱۹ مورد پیگیری کارشناسان این مرکز خبر داد و گفت: تعداد پیگیری تماس های خارج از ساعت اداری نیز ۱۰۱۲۰ مورد بوده است.
وی گفت: تعداد تقاضاهای ثبتی فروش انشعاب و خدمات پس از فروش ۹۱۴۳ مورد و فروش انرژی خدمات صورت حساب نیز ۱۷۲۶۵۷ مورد بوده است.
وی در خاتمه با توجه به شرایط کرونایی گفت: از مجموع نیروهای حاضر در مرکز، ۹ نفر به صورت دورکار و ۲ نفر به صورت رزرو مشغول فعالیت هستند.