مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در نشست خبری با اصحاب رسانه :

۶۷۰هزار مشترک در شمال استان کرمان از خدمات برق استفاده میکنند

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، مهندس سلیمانی در نشست خبری بااصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر ، از وجود ۶۷۰ هزار مشترک در این منطقه خبر داد و گفت: در یک سال گذشته ۲۰ هزار مشترک به مشترکین این حوزه اضافه شده و طول شبکه فشار متوسط حدود ۱۲ هزار کیلومتر و طول شبکه فشار ضعیف حدود هشت هزار ۵۰۰ کیلومتر در حوزه فعالیت این شرکت است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال کرمان ادامه داد: ۳۹ پروژه با اعتبار ۲۴۶ میلیارد تومان در دهه فجر در حوزه شمال کرمان کلنگ زنی و افتتاح می شود که ۱۲ پروژه در این ایام کلنگ زنی و ۲۷ پروژه افتتاح خواهد شد و همچنین  چهار روستا با ۳۸ خانوار برق دار می شوند.

وی اظهار داشت: در راستای شعار امسال سعی کردیم دسترسی تولید کنندگان به انرژی برق را از طریق مراجعه غیر حضوری تسهیل کنیم و به طور متوسط مصرف انرژی در شمال کرمان طی سال اخیر ۲.۵ درصد رشد داشته است.

سلیمانی با اشاره به فعالیت دستگاه های تولید رمز ارز تاکید کرد:  برخی از مراکز رمز ارز در شمال استان کرمان به صورت قانونی بامجوز سازمان صمت فعالیت دارند که تحت کنترل هستند، اما در ۲ سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ واحد غیرمجاز رمز ارز کشف و جمع آوری شده که پرونده آنها برای جریمه  و پرداخت خسارت به مراجع قضایی فرستاده شده است.

وی بیان کرد: برای افرادی که تحت پوشش سازمان های حمایتی کمیته امداد یا بهزیستی هستند برای یک مرتبه انشعاب برق رایگان انجام می شود و برای هزینه مصرف برق آنها نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.