در بین 81 دستگاه اجرایی احراز شد؛

کسب رتبه تقدیر ویژه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در فریضه نورانی نماز

در اجلاسیه استانی و آئین تجلیل از دستگاه های اجرایی ممتاز در امر نماز، شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به عنوان دستگاه برتر و رتبه تقدیر ویژه در امر ترویج فرهنگ نورانی نماز معرفی شد.

به گزارش برقآب، در اجلاسیه استانی و آئین تجلیل از دستگاه های اجرایی ممتاز در امر نماز، شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به عنوان دستگاه برتر و رتبه تقدیر ویژه در امر ترویج فرهنگ نورانی نماز معرفی شد.
این اجلاسیه به همت ستاد اقامه نماز استان، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان، هاشمی، استاندار سمنان، حجت الاسلام شمس الدین، مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان و جمعی از مسئولان و مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار شد.
گفتنی است: در ارزیابی صورت گرفته از سوی ستاد اقامه نماز استان از ۸۱ دستگاه اجرایی براساس برنامه های سالانه توافق نامه نماز مربوط به سال ۱۴۰۱ و مشاهدات عینی و حضور ارزیابان ستاد اقامه نماز، شرکت توزیع برق استان در سال جاری برای شانزدهمین سال پیاپی، مفتخر به کسب ” رتبه برتر و تقدیر ویژه ” شده است.
گفتنی است : در این ارزیابی ۴۲ دستگاه اجرایی موفق به کسب حداکثر امتیاز شده اند و این شرکت توانست در بین پنج دستگاه اجرایی برتر در استان قرار گیرد که علی محمد رئیسیان به نمایندگی از سیدمحمد حسینی نژاد رئیس ستاد اقامه نماز شرکت لوح تقدیر را دریافت نمود.
در بخشی از لوح تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و استاندار سمنان خطاب به مدیرعامل شرکت توزیع برق آمده است: ” نماز اساس دین و نگهدارنده انسان از انحراف است و باید تلاش نمود تا در تمام شئون زندگی پرتو اثربخش نماز ساری و جاری گردد. حال که براساس وظیفه دینی به امر برگزاری باشکوه نماز اقدام نموده اید، برخود لازم میدانیم از تلاش ها و خدمت جنابعالی تقدیر و تشکر نموده و صمیمانه از تلاش همه تلاشگران در خدمتگزاری به نماز در آن مجموعه حائز رتبه تقدیر ویزه شده اید قدردانی می نمائیم.”