مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی:

پیاده سازی نظام پیشنهادها منجر به افزایش مشارکت جمعی کارکنان شرکت شده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: اجرای سامانه نرم افزاری نظام پیشنهادها در این شرکت منجر به افزایش مشارکت جمعی کارکنان شده و در ارزیابی این حوزه، دستاندرکاران در لایه های مختلف شرکت مورد تشویق قرار گرفتند که نشان از پیاده سازی توسعه متوازن در این شرکت دارد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهندس محسن ذبیحی در جشنواره نظام پیشنهادهای شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و قدردانی از برگزیدگان آن افزود: بزرگترین وظیفه ما در این شرکت عمل به برنامه ها و خدمت شایسته به مردم است که باید همه تلاش خود را معطوف به پیشرفت برنامه ها و حفظ شان و منزلت و کرامت تشیع نمایند.

وی بیان کرد: هم اکنون همه امور در بخشهای مختلف شرکت توزیع برق خراسان رضوی براساس برنامه های تعریف شده به خوبی پیش می رود و یک حرکت جمعی در مسیر بهره وری و تحقق اهداف شرکت و خدمت به مردم بوجود آمده است بویژه این موضوع در حوزه های زیرساختی از جمله دفتر تمتا به خوبی نمایان است و زمینه ساز پیشرفت سایر بخشها و کسب جایگاه های نخست در کشور شده است اما مهمترین از کسب این موفقیتها، حفظ و باقی ماندن در این جایگاه ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی کسب رتبه های اول تا سوم مدیریتهای برق شهرستانها در ارزیابی عملکرد و نظام پیشنهادها را نتیجه پیاده سازی سیستم های مدیریتی و تلاش و همت همه کارکنان دانست و گفت: سیستم ارزیابی عملکرد مدیریتها نقش بسیار مهمی در ارتقای بهره وری، کسب موفقیتهای مختلف شهرستانها و همچنین افزایش مشارکت جمعی داشته است.

مهندس ذبیحی مهمترین ویژگی نظام پیشنهادها را افزایش مشارکت جمعی کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی ذکر و بیان کرد: طرح بزرگی به نام فرهنگ سازمانی در شرکت در حال اجرا است که موفقیت در آن نیازمند توجه تک تک افراد شرکت بویژه مدیران است زیرا فرهنگ از بالا به پایین تسری پیدا می کند و یکی از مهمترین پشتوانه ها برای کسب موفقیت و تداوم آن، ترویج و حفظ همین فرهنگ سازمانی است.

وی به طرحهای بزرگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از جمله تبدیل سیم به کابل، کنترل پذیری، توسعه و بهسازی شبکه های برق و تامین زیرساختهای برق نهضت ملی مسکن اشاره و تاکید کرد: باید دقت بیشتری در مرحله طراحی طرحها انجام گیرد و مدیران بویژه در طرح تبدیل سیم به کابل نظارت و دقت بیشتری در اجرای کیفی آن داشته باشند تا شبکه برق با مشکلات جدی مواجه نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اجتناب از انجام پروژه ها بدون انعقاد قرارداد با پیمانکار، کنترل لوازم و تجهیزات پیمانکاران، تهیه و ابلاغ دستورالعمل های مرتبط با مراحل مختلف کار را مورد تاکید قرار داد.

مجتبی رفیعی، مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: به منظور بهبودهای کوچک یا پیشنهادهای کایزنی، پارسال حدود پنج هزار بهبود کوچک یا پیشنهاد اجرا شده توسط هزار و ۱۰۰ نفر از مجموعه کارکنان این شرکت در سامانه نرم افزاری نظام پیشنهادها ثبت شد.