نصب ۱۷۰ دستگاه کنتورهای هوشمند برق در شهرستان دامغان

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان اعلام کرد: در راستای کنترل پذیری اشتراک های برق در نه ماهه ی سال جاری 170 دستگاه کنتورهای هوشمند در سطح این شهرستان نصب شده است.

سید محمدحسین ترابی گفت: از آغاز اجرای این برنامه، یک هزار و ۱۶۱ دستگاه کنتور هوشمند در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی در این شهرستان نصب شده است.

وی با بیان این که احداث ۱۳ هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف و همچنین نصب ۲۰ ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت ۹۸۵ کیلوولت آمپر از آغاز امسال تا زمان حاضر به اجرا درآمده افزود: احداث بیش از ۱۹ کیلومتر کابل خودنگهدار و عملیات بهینه سازی ۲۳ کیلومتر شبکه توزیع برق این شهرستان، از جمله اقدامات صورت پذیرفته توسط واحدهای اجرایی این مدیریت به شمار می رود.

ترابی اظهار کرد: اصلاح وبهینه سازی و تبدیل شبکه فشارضعیف سیمی به کابل خودنگهدار مربوط به روستاهای وامرزان و بهاآباد، دیان، نمکه، جزن، معلمان و صیدآباد و همچنین احداث شبکه و پست هوایی شهرک جدید صیدآباد، از مهم ترین اقدامات این مدیریت در راستای طرح بهارستان محسوب می شود.

وی اضافه کرد: احداث شبکه و پست هوایی شهرک جدید روستای کلاته ملا، بهینه سازی و تبدیل شبکه سیمی روستاهای تویه دروار، تویه رودبار، نعیم آباد، کوشکو و غنی آباد به کابل خودنگهدار، در زمره برنامه های در دست اقدام برق شهرستان دامغان تا پایان سال جاری است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور اجرا و بهره برداری از ۳۳۰ پروژه عمرانی برق رسانی در ۹ ماهه ی امسال در این شهرستان، مبلغ ۸۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت پذیرفته است.