بانوان شاغل دولت مجوز ۴ ساعت ورزش درهفته را دارند.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو گفت: بر اساس دستور‌العمل و بخشنامه هیئت دولت کارکنان دولت اعم از بانوان و آقایان شاغل، در هفته ۴ساعت مجوز ورزش در ساعت اداری را دارند.

به گزارش برقاب :  آیین اختتام پانزدهمین جشنواره رقابت‌های بدمینتون و نهمین جشنواره شطرنج بانوان شاغل  صنعت آب و برق کشور یادواره شهدای صنعت آب و برق به میزبانی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با معرفی تیم ها و نفرات برتر پایان یافت.
در این مراسم دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو ضمن تقدیر از عوامل اجرایی برگزاری جشنواره و میزبانی خوب شرکت آب منطقه‌ای خراسان رصوی در برگزاری رضایت بخش این جشنواره به اهمیت توجه به سلامت جسمی و روحی بانوان شاغل اشاره کرد و گفت: بانوان شاداب و با نشاط خانواده و جامعه‌ای با نشاط و پر امید را می‌سازند.
مالک حسین‌زاده در ادامه با اشاره به این که ۶۵ درصد بانوان در کشور کم تحرک و در معرض بیماری‌های دیابت و فشار خون بالا هستند، افزود: ورزش ابزار شادی آفرین و بزرگ‌ترین دارو برای درمان کم تحرکی، دیابت و فشار خون بالاست.
وی گفت: وزارت نیرو تنها وزارتخانه ای است که برگزاری مسابقات ورزشی را در سطح کشور بر اساس تقویم ورزشی دنبال می‌کند و خوشحالیم که از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵برنامه ورزشی در وزارت نیرو را اجراکرده‌ایم.
حسین زاده تاکید کرد: توجه به ورزش بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است چون معتقدیم بانوان کانون اصلی تشویق و ترغیب خانواده به ورزش هستند.
وی در خصوص واگذاری اماکن ورزشی دستگاه‌های اجرایی به عموم جامعه گفت: بیش از ۹۰ درصد اماکن ورزشی استان‌ها در خدمت کارکنان، پیشکسوتان و فرزندان خانواده آب و برق قرار می‌گیرد و درصورت وجود ساعت خالی در جهت توسعه ورزش همگانی درجامعه، آماده همکاری هستیم.
دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو تاکید کرد: بر اساس دستور‌العمل و بخشنامه هیئت دولت بانوان شاغل در وزارت نیرو در هفته ۴ساعت مجوز ورزش در ساعت اداری را دارند.
حسین‌زاده در ادامه به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در برگزار مسابقات اشاره کرد و گفت: صمیمانه از مدیریت شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی و مسئولان برگزاری رقابت‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم. بهترین استانی که توانسته به نحو احسن مسابقات ورزشی را برگزار کند خراسان رضوی است و میزبانی از ۴۹ تیم فوتسال با حضور ۷۰۰ ورزشکار وزارت نیرو درکشور بی نظیر است و این موضوع نیاز به ظرفیت و پتانسیل بالای مدیریتی داردکه امیدواریم بتوانیم به نحو شایسته از این همه همت و تلاش شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی قدردانی کنیم.