نشست کمیته کابل خودنگهدار در باخرز برگزار شد

نشست کمیته کابل خودنگهدار با حضور اعضای کمیته کابل خودنگهدار شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در محل مدیریت برق باخرز برگزار شد.

قبل از برگزاری این نشست، اعضای کمیته کابل خودنگهدار شرکت از وسایل و ابزار گروهی و فردی این طرح در باخرز دیدن کردند و آنها را از نزدیک بررسی نمودند.
اعضای این کمیته با کارکنان مدیریت برق باخرز نیز نشستی داشتند و نکات قابل بهبود برای ارتقا و بهره وری بهتر در کارها را متذکر شدند.
آنان به محل کارگروه های پیمانکار تبدیل شبکه در مجتمع شفق در سطح شهر باخرز رفتند و از نزدیک نحوه کار را مشاهده کرده و نکات کلیدی و ایمنی کار را مورد تاکید قرار دادند.
سپس نشست کمیته کابل خودنگهدار با حضور اعضای این کمیته در محل اتاق مدیر برق باخرز برگزار شد.
مدیر برق باخرز در این نشست گفت: شبکه سیمی ۱۲ روستای این شهرستان به طور کامل تبدیل به کابل خودنگهدار شده است.
مهندس «محسن زنده دل» افزود: در اولویت بعدی، روستاهایی که طرح هادی در آنها اجرا شده و از نظر بعد مسافت نسبت به مرکز شهرستان دورتر هستند، بیشتر در معرض سرقت سیم‌های برق قرار دارند لذا در اولویت تبدیل به کابل قرار گرفته اند.
مهندس «حسن کریم پور»، معاون مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: شبکه های توزیع در خدمت مردم بوده و باید به صرفه و صلاح شرکت و مردم کار تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهند.
در این نشست پیمانکاران نظرها و پیشنهادهای خود را اعلام کردند و هر یک از اعضای کمیته کابل خودنگهدار شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نظرات خود را عنوان نمودند.
در پایان این نشست، تصمیمات خوبی برای سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار اتخاذ شد.
شایان ذکر است، مهندسین اسماعیلی، کریم پور، انبیائی ، شهرآئینی، گلشن، احمدی نیت ، دیباج و باقری اعضای کمیته کابل خودنگهدار شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را تشکیل می دهند.