دو انتصاب در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

معاون جدید منابع انسانی و معاون جدید برنامه ریزی منصوب شدند

معاون جدید منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و معاون جدید برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور منصوب شدند.

به گزارش برقآب، معاون جدید منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و معاون جدید برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور منصوب شدند.

 

معاون جدید منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

احمد سلامت با حکمی از سوی اتابک جعفری مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، به عنوان سرپرست منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور منصوب شد.

 

در این حکم آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور منصوب می شوید. امید است با اتکا به عنایت خداوند متعال در جهت تحقق هرچه بیشتر اهداف و آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رعایت تقوای الهی و تعهد نسبت به انجام امور محوله که اهم آن به شرح ذیل می باشد، موفق و موید باشید.

اجرای طرح طبقه بندی و ارزشیابی مشاغل شرکت های زیر مجموعه

تهیه و تنظیم تشکیلات ستاد و شرکت های زیر مجموعه و به روز نگه داشتن آن

توانمندسازی مهارت کارکنان صنعت

ارزیابی شرکت ها در خصوص اجرا و نحوه انجام آئین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی

همکاری در تدوین، ابلاغ و اجرا و نحوه انجام آئین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی، مالی و اداری و استخدامی، معاملات و رفاهی شرکت مهندسی

انجام وظایف مربوط به امور مالی شرکت مهندسی آب و فاضلاب شامل تنظیم دفاتر مالی و اعتبارات، تهیه صورت های مالی و نگهداری حساب های درآمد و هزینه

اجرای طرح های مهم فناوری اطلاعات و راه اندازی سامانه های نرم افزاری مرتبط با حوزه منابع انسانی

تهیه زیر ساخت ارتباطی، سخت افزاری و نرم افزاری جهت استقرار سامانه های کنترلی و نظارتی در حوزه ماموریت های اصلی شرکت مهندسی

لازم به ذکر است حمید رضا تشیعی معاون سابق منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز با حکم اتابک جعفری به عنوان مشاور مدیر عامل منصوب شد.

 

معاون جدید برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور منصوب شد

 

مسعود علویان صدر با حکمی از سوی اتابک جعفری مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور منصوب شد.

 

معاون جدید برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

معاون جدید برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

 

در این حکم آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور منصوب می شوید. امید است با اتکا به عنایت خداوند متعال در جهت تحقق هرچه بیشتر اهداف و آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رعایت تقوای الهی و تعهد نسبت به انجام امور محوله که اهم آن به شرح ذیل می باشد، موفق و موید باشید.

نظارت و کنترل بر عملکرد شرکت از طریق بررسی و تجزیه و تحلیل شاخص های مورد عمل در حوزه های بودجه و مجامع

پیگیری عملکرد بودجه در شرکت ها

انجام بررسی های اقتصادی و تهیه مدل های کاربردی اقتصادی از هزینه های عملیاتی شرکت ها

شناسایی و تعیین راه های استفاده از منابع مالی و هزینه های اقتصادی به منظور پیشبرد اهداف شرکت ها

همکاری در تعیین ضوابط محاسبه قیمت تمام شده آب مصرفی، هزینه دفع فاضلاب، حق انشعاب آب و فاضلاب

پیگیری جامع مسائل مجامع عمومی شرکت ها

ممیزی و ارزشیابی میزان رضایت مشترکین نسبت به خدمات شرکت های آب و فاضلاب سیستم های مورد عمل و بازده اقتصادی سرمایه های در اختیار

لازم به ذکر است مسعود خشایی نیز با حکم اتابک جعفری به عنوان مشاور مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور منصوب شد.