تیم برق تبریز در مسابقات فوتبال صنعت آب و برق استان قهرمان شد

مسابقات فوتبال صنعت آب و برق استان آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق با قهرمانی تیم شرکت توزیع برق تبریز به پایان رسید.

مسابقات فوتبال صنعت آب و برق استان آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق با قهرمانی تیم شرکت توزیع برق تبریز به پایان رسید.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع برق تبریز، آیین اختتامیه مسابقات فوتبال صنعت آب و برق استان آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق و به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق استان در محل مجموعه ورزشی امور برق ستارخان برگزار شد.

طی اختتامیه مسابقات فوتبال صنعت آب و برق استان در مرحله رده‌بندی، تیم های شرکت توزیع نیروی برق استان و تیم شرکت آب منطقه‌ای استان به‌منظور تعیین رتبه سوم به مصاف یکدیگر رفتند که با پیروزی تیم شرکت توزیع نیروی برق استان به پایان رسید.

در ادامه این مراسم تیم های شرکت توزیع نیروی برق تبریز و شرکت برق منطقه‌ای در مرحله فینال به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه ۴ بر ۳ با برتری شرکت توزیع برق تبریز به پایان رسید.

همچنین جام تیم اخلاق این مسابقات به تیم شرکت آب منطقه ای استان رسید.

طی این مراسم عباس حسامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه قطعاً ورزش در حفظ سلامتی جسم و روح ارزشمند است، اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و استحکام دوستی‌ بین همکاران صنعت آب و برق بوده و تمام آنچه این روزها اتفاق افتاد خاطره شد و آنچه ماندنی خواهد بود دوستی‌ها هستند که در محیط کار مؤثر است.

وی با قدردانی از عوامل اجرایی این مسابقات ادامه داد: برای تمام تیم هایی که با جان‌ودل و باانرژی در این مسابقات تلاش کردند آرزوی سلامتی داریم.

طی این مراسم از اقدامات برجسته افشین روشن میلانی، مدیر پیشکسوت صنعت برق استان تجلیل و قدردانی شد.

در ادامه افشین روشن میلانی اظهار کرد: با برگزاری این مسابقات برای ساعاتی نشاط و شادابی به چهره‌ها آمد و امیدواریم این شادابی به محیط کار نیز انتقال‌داده‌شده و با جدیت خدمت کنند.