قهرمانان مسابقات تنیس روی میز صنعت آب و برق کشور مشخص شد

با پایان یافتن بیست و یکمین دوره از مسابقات تنیس روی میز وزارت نیرو در سمنان، قهرمانان این دوره از مسابقات مشخص شدند.

بهگزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی توزیع نیروی برق استان سمنان مسابقات تنیس روی میز صنعت آب و برق کشور مشخص شد.

دبیر شورای مرکزی ورزش و مسئول هماهنگی امور ورزش وزارت نیرو در مراسم اختتامیه با بیان اینکه این دوره از مسابقات با تلاش مسئولان در شأن ورزشکاران وزارت نیرو برگزار شد افزود: مسابقات تنیس روی میز با نام و یاد شهدا به انجام رسید و پهلوان و قهرمانان واقعی کسانی هستند که به خاطر پرچم و آبرو کشور جان عزیز خود را فدا نموده اند و به مقام رفیع شهادت، ایثارگر و آزاده نائل شده اند و همه ما مدیون شهدا و امام شهدا هستیم و امروز اگر آرامش خاصی در کشور حکمفرماست تا ما بتوانیم با خیال آسوده به امر ورزش بپردازیم به برکت خون همین شهدا هست.

مالک حسین زاده با تاکید به حدیث شریف رسول اکرم (ص) که می فرمایند؛ فرد مومن قوی از فرد مومن ضعیف بهتر و دوست داشتنی تر است گفت: سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد، اهمیت ورزش را نشان می دهد و به لطف خدا اقدامات وزارت نیرو در امور ورزش بسیار قابل توجه و مثال زدنی است و توسعه ورزش همگانی می تواند از طرفی ایران قوی را رقم زده و از طرف دیگر با کاهش هزینه درمان باعث افزایش امید در کشور شود.

وی به کاهش ناهنجاری های اجتماعی نظیر اعتیاد، سرقت و … با اهتمام به ورزش اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: چنانچه توسعه ورزش همگانی به معنای مفهومی واقعی پیاده شود بهره وری و افزایش کارایی را در پی خواهد داشت همان طور که امسال با توجه به وجود مشکلات بسیار زیاد در تامین آب و برق به شکر خدا و به دستان مهندسان و متخصصان وزارت نیرو این مهم صورت پذیرفت.

نماینده وزیر نیرو در حوزه ورزش افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند هزینه در امر و ورزش اسراف نیست بلکه سرمایه گذاری آینده است و به همین دلیل برنامه های متعدد و مهم ورزشی برای همکاران، خانواده ها علی الخصوص فرزندان همکار پیش بینی شده است.

در ادامه این برنامه رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان و تشکر از اعتماد مسئولین وزارت نیرو در سپردن میزبانی این دوره از مسابقات به استان سمنان گفت: این دوره از مسابقات سراسری با دو پیوست مهم و ارزشمند همراه بود که نوع آنها از جنس ایثار و شهادت بود که اولین آن توسط مسئولان وزارت نیرو برنامه ریزی و ابلاغ گردید که مسابقات به نام و یاد شهدای وزارت نیرو مزین گردید، اما پیوست دوم هم اضافه شد که با عنایت به برگزاری دومین کنگره سه هزار شهید استان برآن شدیم تا نام شهدای استان زینت بخش این دوره مسابقات تنیس باشد.

مجید وفایی افزود: مسابقات تنیس سراسری وزارت نیرو به عنوان اولین رویداد مهم ورزش وزارت نیرو در استان بوده که استقبال بی نظیری در صنعت آب و برق با ۱۷۲ شرکت کننده در غالب ۳۲ تیم شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان سمنان با اشاره به وظیفه اصلی وزارت نیرو در تامین آب و برق مطمئن در کشور افزود: تقویت بُعد جسمانی و بُعد روحانی دوعامل مهم نشاط و ایجاد انگیزه کاری است که توسط مسئولان ورزش وزارت نیرو مورد توجه ویژه قرار دارد.

وفایی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم وظیفه ای که امور ورزش وزارت نیرو به استان سپرد را به نحو شایسته ای به انجام رساندیم و خروجی این مسابقات همدلی و همگرایی همه کارکنان خدوم وزارت نیرو در راستای انجام وظیفه خطیر تامین آب و برق مطمئن و ارائه خدمات مناسب بود.

گفتنی است: این دوره از مسابقات در بخش های انفرادی آزاد، انفرادی پیشکسوتان، دو نفره و تیمی برگزار شد، که در بخش تیمی، آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی، در بخش انفرادی آزاد محمد حکیمی از آب و فاضلاب مشهد، در بخش انفرادی پیشکسوتان، رضا زارع تیموری از شرکت توزیع برق تهران بزرگ و در نهایت در بخش دونفره آقایان محمد حکیمی و رحیم غازی آذری از آب و فاضلاب مشهد توانستند با غلبه بر حریفان خود بر سکوی اول این دوره از مسابقات تکیه بزنند.

گفتنی است: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات ورزشی وزارت نیرو با حضور آقایان مالک حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش و مسئول هماهنگی امور ورزش وزارت نیرو، مدیران عامل صنعت آب و برق استان سمنان، پیشکسوتان صنعت آب و برق کشور و جمعی از معاونین و مدیران صنعت آب و برق استان به انجام و از برگزیدگان مسابقات و داوران تجلیل به عمل آمد.