با تلاش‌های دکتر موسوی تاکامی

فراهم ساختن امکانات سفر زوج‌های جوان به مشهد مقدس

برق منطقه ای مازندران و گلستان، جوانان شاغل در شرکت در پیامی از تلاش‌ها و پیگیری‌های دکتر موسوی تاکامی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، و مسئول دفتر و امور رفاهی شرکت به جهت فراهم نمودن زمینه‌ی سفر زوج‌های جوان به مشهد مقدس قدردانی نمودند.

با توجه به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، جوانان شاغل در این شرکت تلاش‌ها و پیگیری‌های دکتر موسوی تاکامی، مدیرعامل شرکت، و مسئول دفتر و امور رفاهی شرکت را تقدیر و تشکر کرده‌اند. این تلاش‌ها به منظور سهولت‌بخشی و فراهم نمودن زمینه‌ی سفر زوج‌های جوان به مشهد مقدس انجام شده است.

در پیام جوانان آمده است که طرح جوانی جمعیت که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، به حمایت همه‌ی دستگاه‌های مسئول و ذیربط برای رسیدن به اهداف خود نیازمند است. از این رو، تمامی دستگاه‌های اجرایی شامل شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادها باید در راستای اجرای قانون مذکور که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، تلاش خود را به کار گیرند و دغدغه‌های مسئولین نظام را برطرف کنند.

برای تشویق جوانان به امر ازدواج در دستگاه‌های اجرایی، اقداماتی باید انجام شود که انگیزه و تشویق آنها را بالا ببرد. یکی از اقدامات می‌تواند فراهم‌کردن مشوق‌های مادی و معنوی باشد. در این راستا، شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با تامین هزینه سفر زوج‌های جوان به مشهد مقدس این اقدام را به عمل آورده است.

به این ترتیب، پیگیری و تلاش‌های دکتر موسوی تاکامی، مدیرعامل شرکت، و مسئول دفتر و امور رفاهی شرکت برای فراهم کردن امکانات مناسب برای سفر زیارتی زوج‌های جوان به مشهد مقدس و پرداخت هزینه‌های این سفر معنوی، قابل تشکر و قدردانی است.