خدمت رسانی همچنان ادامه دارد:

جمع آوری فاضلاب اردبیل اجرا شد

شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در سریعترین و کوتاهترین زمان ممکن و با استفاده از اعتبارات ملی مبادرت به اجرای عملیات لوله گذاری شبکه جمع آوری فاضلاب مدرن همزمان در6 منطقه شهر در برنامه کاری خود قرارداد.

به گزارش برقآب و دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل؛ مهندس علیرضا نعمت سلطانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در یک مصاحبه اختصاصی با روابط عمومی شرکت، اعلام کرد که عملیات اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر اردبیل آغاز شده است.

در این مصاحبه، آقای سلطانی اعلام کرد که طبق درخواست های مکرر اهالی محترم محله فیضیه، محله قاسمیه، خیابان مقدس اردبیلی، شهرک شکوهی و حاجی زاده، پشت ساختمان فنی حرفه ای، میدان باکری، خیابان خیرین و کوچه های دانش مقدم، شهرک نیستان و بلوک ۹ شهرک کوثر، شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، با توجه به تاکیدات استاندار و مسئولین شهر، تصمیم گرفته است عملیات لوله گذاری شبکه جمع آوری فاضلاب را در این مناطق انجام دهد.

این عملیات شامل احداث، حفاری، لوله گذاری با اقطار ۴۰۰-۲۰۰ میلی متر با استفاده از لوله های پلی اتیلن و نصب اتصالات فاضلاب مشترکین با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال است. این طرح با بهره برداری از فاز اول طرح در مدت یک سال، خدمات شبکه جمع آوری فاضلاب را به تعداد ۱۸ هزار نفر ارائه خواهد داد.

همچنین آقای سلطانی در ادامه بازدیدهایش از پروژه های در دست اجرا، از روند تکمیل و پیشرفت پروژه فاضلاب اردبیل بازدید کرد و در مورد مشکلات و مسائل مربوطه بحث و گفتگو کرد.

 

 

 عملیات اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهراردبیل