صعود قله درفک با حضور گروه کوهنوردی شرکت برق منطقه ای زنجان

گروه کوهنوردی شرکت برق منطقه ای زنجان به قله 2714متری درفک صعود کرد.

به گزارش برقآب، گروه کوهنوردی شرکت برق منطقه ای زنجان با حضور آقایان مصطفی تیموری، رضا پرویزی، احمد دهباشی، مرتضی رفیعی، مجید کاظمی، میکاییل فلاح، وحید معافی، منصور اسحاقی، حسین قربانی، حسن طالبی، ابوالفصل خلیل زاده، مهدی مرادی جنتی، امیر خلیل زاده، داوود رحیمی، محسن ربیعی و مهدی اکبرشاهی توانستند به قله ۲۷۱۴ متری درفک صعود کنند. این فعالیت کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای خلبان استان قزوین در هفته دولت برگزار شد.

در بخش اول مقاله، به معرفی گروه کوهنوردی شرکت برق منطقه ای زنجان و اعضای آن پرداخته خواهد شد. هر یک از اعضا به طور خلاصه معرفی و مهارت های کوهنوردی خود را توضیح داده و نقش آنها در موفقیت این صعود را برجسته می کنیم.

در بخش دوم، به توصیف مسیر صعود به قله درفک و شرایط آب و هوایی منطقه پرداخته خواهد شد. همچنین، مشکلات و چالش هایی که در طول مسیر برای گروه بوجود آمد و نحوه مقابله با آنها نیز بررسی خواهد شد.

در بخش سوم، به بررسی اهمیت گرامیداشت یاد شهدای خلبان استان قزوین در هفته دولت و دستاوردهای گروه کوهنوردی در این رویداد خواهیم پرداخت. نقش این فعالیت در معرفی و تجدید نظر در ارزش های پاسداری و ایثارگری نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.

در بخش آخر، به نتیجه گیری و بیان اهمیت فعالیت های کوهنوردی در تیم های شرکت و اثرات آن در تقویت همبستگی و همکاری در گروه کاری پرداخته خواهد شد. همچنین، توصیه هایی برای بهبود عملکرد تیم های کوهنوردی در آینده نیز ارائه خواهد شد.