رئیس منطقه 2 سازمان بازرسی کل کشور :

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی مجموعه ای فنی ، فعال و اخلاق مدار است

رئیس منطقه 2 سازمان بازرسی کشور و بازرس کل استان خراسان رضوی که در رأس هیئتی ، حضوری سه ساعته در حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی داشت ، ضمن ایراد سخن در جمع شورای معاونین ، از مراکز دیسپاچینگ و سمپات بازدید و همچنین با نحوه واگذاری پنل های خورشیدی به عشایر استان و سیستم کار آن آشنا شد.

به گزارش برقآب،حجت الاسلام و المسلمین فتوحی پس از ارائه گزارش مهندس ذبیحی ، شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را به عنوان مجموعه ای فنی ، فعال ، سالم و اخلاق مدار معرفی کرد که در مسیر سریع پیشرفت قرار داشته و هر سال بهتر از سال گذشته بوده است.
وی همچنین از مهندس ذبیحی به عنوان مدیری فنی و اخلاق مدار یاد کرد که به ویژه توجه وی به نیروهای انسانی اعم از رسمی ، پیمانی ، قراردادی و … قابل تقدیر است.
حجت الاسلام فتوحی ، شفافیت ، پاسخگویی و رفتار جهادی را از ویژگی های مهم مدیران برشمرد و افزود : امروز بیشتر از هر زمان دیگری به جلب رضایت مردم نیاز داریم و بایستی در این جهت حرکت کنیم.
وی با ابراز خرسندی از نتایج افکارسنجی و رضایتمندی مردمی که بیش از ۸۰ درصد را نشان می دهد ، نتایج حاصله را منطبق بر واقعیت جامعه دانست و از برق به عنوان مجموعه ای یاد کرد که علیرغم گستردگی و جمعیت زیاد تحت پوشش ، کمترین شکایت ناشی از نارضایتی مردمی را در بین دستگاه های اجرایی داراست.
شایان ذکر است در ابتدای جلسه مدیرعامل گزارشی از مهمترین اقدامات شرکت در حوزه های مختلف از جمله اتوماسیون شبکه ، تبدیل سیم به کابل ، فعالیت های حوزه منابع انسانی و … ارایه و به برخی چالش های پیش رو نیز اشاره کرد. وی همچنین از نقش راهبردی و هدایت گر مجموعه بازرسی استان تقدیر نمود و نگاه مثبت این سازمان به تلاش های انجام شده را انگیزه ای مضاعف برای خدمت رسانی شایسته به مردم دانست.
در پایان این نشست نیز مهندس مهدی زاده مجری طرح های عمرانی گزارشی از روند واگذاری سامانه های خورشیدی به عشایر استان ارایه و ضمن نمایش نمونه ای از پنل های خورشیدی ، نحوه کاربرد و ویژگی های آن را تشریح کرد .
بازدید از مرکز دیسپاچینگ و آشنایی با نحوه مدیریت شبکه و مرکز سمپات و آشنایی با فرایند ارتباط مردم با شرکت در بخش اتفاقات و عملیات و نحوه پاسخگویی همکاران ، بخش پایانی این دیدار بود.
حجت الاسلام فتوحی در پایان از صمیم قلب از تمامی همکاران شرکت تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود ، مسیری که برای خدمت رسانی به مردم طی شده با قوت و قدرت بیشتری تداوم داشته باشد.