شرکت برق بوشهر و دانشگاه خلیج فارس تفاهم نامه همکاری امضا کردند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: این شرکت و دانشگاه خلیج فارس به منظور بهبود ارتباط صنعت و دانشگاه و شتاب بخشیدن به جریان تحقیقات و نوآوری، استفاده از ظرفیت‌های علمی اساتید ، دانشجویان دانشگاه و گسترش ارتباط دوطرفه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در تشریح این خبر اظهار کرد: موضوع تفاهم نامه تقویت و توسعه همکاری‌ها و فعالیت‌های مشترک علمی آموزشی پژوهشی و فناوری مشاوره ای شرکت توزیع نیروی برق استان و دانشگاه خلیج فارس در راستای ارتقاء سطح همکاری بین صنعت برق و دانشگاه و کمک به تامین نیازمندی های صنعتی و فناوری است.

وی بیان کرد: همکاری طرفین شامل حضور اعضای هیات علمی دانشگاه در کمیته های معرفی شده از سوی شرکت، همکاری در تعریف نیازهای تحقیقاتی در چارچوب ضوابط کمیته تحقیقات شرکت، همکاری در تعریف عناوین پروژه های تحقیقاتی شرکت، همکاری در پروژه های تحقیقاتی منجر به حل مشکل در صنعت برق، حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا از جمله موارد همکاری بین شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و دانشگاه خلیج فارس است.

حشمتی ادامه داد: معرفی دانش آموختگان توانمند و نخبه دانشگاه برای تسهیل در همکاری علمی پژوهشی بین شرکت و دانشگاه، تسهیل در گذراندن دوره هیئت علمی در قالب فرصت مطالعاتی و کار آموزی دانشجویان از دیگر موارد همکاری دانشگاه خلیج فارس با شرکت توزیع نیروی برق استان است.

وی عنوان کرد: در زمینه آموزش نیز ارائه سمینارها، وبینارها دوره های آموزشی و کارگاه تخصصی مورد نیاز شرکت از سوی دانشگاه، حضور فعال دانشجویان در واحد تحقیقات شرکت و ارائه مطالب مورد توافق دو طرف از دیگر مواردی است که در قالب تفاهم نامه مشترک گنجانده شده است.

وی افزود: مشاوره در تدوین نقشه راه تحقیقاتی و امور پژوهشی همچنین ارزشیابی آثار علمی کارکنان شرکت، بررسی مشکلات و مسائل فنی، مهندسی، مشترکین و بهره برداری شرکت نیز در قالب این تفاهم نامه با استفاده از ظرفیت دانشگاه اجرایی خواهد شد.

وی گفت: مدت این تفاهم نامه سه سال خواهد بود که پس از اتمام مدت با توافق دو طرف قابل تمدید است.