روش های بهینه سازی مصرف برق

مدیر برق پارس آباد پیش از خطبه های نماز جمعه به تشریح روش های بهینه سازی مصرف برق و لزوم صرفه جویی در مصرف برق تاکید کرد. اخوان پبش از خطبه های نماز جمعه پارس آباد در  ۳۱ اردیبهشت، لزوم همکاری  پیش از پیش اهالی شهرستان پارس آباد را برای مدیریت مصرف برق جهت تامین […]

مدیر برق پارس آباد پیش از خطبه های نماز جمعه به تشریح روش های بهینه سازی مصرف برق و لزوم صرفه جویی در مصرف برق تاکید کرد.
اخوان پبش از خطبه های نماز جمعه پارس آباد در  ۳۱ اردیبهشت، لزوم همکاری  پیش از پیش اهالی شهرستان پارس آباد را برای مدیریت مصرف برق جهت تامین برق پایدار و عبور موفق از پیک تابستان ۱۴۰۰ ، خواستار شد.
وی اقدامات انجام یافته مدیریت برق پارس آباد جهت مدیریت پیک تابستان ۱۴۰۰ را برشمرد و افزود: با تعدیل روشنایی معابر،عقدتفاهم نامه  همکاری باصاحبان صنایع و کشاورزی ،الزام ادارات به کاهش ۵۰%مصرف در ساعات اداری و۱۰%در ساعات غیراداری،عقدقرارداد با مولدهای خود تامین صنایع وادارات و…،تشکیل اکیپ های مقابله با برق غیر مجازو تشکیل اکیپ های مقابله با استخراج رمزارزهای غیرمجاز این مدیریت  برای کنترل پیک تابستان ۱۴۰۰ اقدام نموده است .
مدیربرق پارس آباد ادامه داد: مشترکان  نیز می توانند تنها با ۱۰ درصد صرفه جویی در مصرف برق این شرکت را در تامین برق پایدار یاری کنند.
اخوان افزود :مصرف برق در شهرستان پارس آباد به لحاظ اقلیم آب و هوایی گرم شرجی و رطوبت بالا در ماههای گرم سال به بیش از۴ برابر ماههای عادی می رسد که این مسئله امسال با وجود تعداد زیادی رمز ارز غیرمجاز و احتمال بالا رفتن دمای سیمها ، کابل ها ،ترانس ها که  زمینه وخطر سوختن تجهیزات را درپی دارد ، لزوم توجه جدی وکاهش مصرف برق مشترکان در شهرستان را طلب می کند .
وی در ادامه به طرح برق امید ،تخفیف صددرصدی بهای برق برای مشترکان کم مصرف اشاره کرد و اظهار داشت:در این طرح درصورتیکه مشترک ،مصرف خود را به الگوی کم مصرفی برساند از تخفیف ۱۰۰درصدی برخوردار و برق مصرفی اش رایگان خواهدشد که روش های بهینه سازی مصرف  هر مشترک دراپلیکیشن برق من ارائه شده است.
مدیر برق پارس آباد در پایان  از اهالی خواست  جهت پیشگیری از تضییع اموال عمومی و بیت المال و خسارت  به شبکه برق و تجهیزات مشترکان،  ناشی از استفاده غیرمجاز برق و رمز ارزهای غیرمجاز و قطعی برق در اوقات بامدادونیمه شب که ممکن است ناشی از سرقت باشد ،سریعا از طریق سامانه ۱۲۱ به امور برق شهرستان اطلاع رسانی فرمایند.