تلاش گروه های عملیاتی برق بشاگرد در جهت پایداری شبکه

مدیریت برق شهرستان بشاگرد با هدف اصلاح و بهسازی شبکه؛ اقدام جهادی اصلاح شبکه در نقاط مختلف شهرستان بشاگرد را به انجام رساند.

تلاش گروه های عملیاتی برق بشاگرد در جهت پایداری شبکه

به گزارش برقآب، اصلاح و سرویس شبکه فشار ضعیف شهر گوهران با هدف رفع کانون های خطرآفرین، ارتقای تاب آوری شبکه،رفع حریم شبکه، سرویس و تعمیرات شبکه، رفع خاموشی های ناخواسته و افزایش رضایت مندی در مشترکین منطقه یادشده از جمله این اقدامات است.
« بهروز بهادری» مدیر برق ناحیه بشاگرد در این زمینه گفت : این اقدام جهادی به همت گروه‌های اجرایی مدیریت برق شهرستان بشاگرد به انجام رسیده است.
وی افزود: به این منظور و با صرف هزینه ای بالغ بر ۷۰۸ میلیون ریال اصلاح و بهینه سازی ۳۳۰ متر از شبکه فشارضعیف فرسوده و برکناری ۱۱ پایه فشار ضعیف فرسوده شهر گوهران بشاگرد ، ظرف کوتاه ترین زمان ممکن و بیشترین بهره وری در راستای اعمال کمترین میزان خاموشی به ساکنان مسیر عملیاتی در حال انجام است.
در ادامه بهروز بهادری به برقدار کردن ۲ دستگاه پست هوایی توسط گروه های عملیاتی اشاره کرد و گفت : این پروژه ها جهت تأمین برق دکل همراه اول و ایستگاه مخابراتی شرکت ماهان با اعتباری بالغ بر ۴۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
در اقدامی دیگر از سوی گروه های عملیاتی مدیریت برق شهرستان بشاگرد نسبت به هرس درختان درگیر با شبکه فشار ضعیف هوایی و همچنین برداشتن لانه پرندگان از سطح پست های هوایی در نقاط مختلف شبکه برق در راستای اجرای نظام آراستگی ۵s+1 اقدام کردند.