رئیس بنیاد امور شهید و معاون رئیس جمهور از مدیرعامل آبفا زنجان تقدیر کردند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان که به عنوان برگزیده "سومین همایش تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار و شهادت" دست یافته بود، مورد تقدیر  معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان که به عنوان برگزیده “سومین همایش تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار و شهادت” دست یافته بود، مورد تقدیر  معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور قرار گرفت.

به گزارش برقآب و روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با صدور لوحی از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تقدیر کرد.

در بخشی از این لوح آمده است:

جناب آقای علیرضا جزء قاسمی

از شما صمیمانه تشکر می کنم که در طول سال گذشته همراهمان بودید. یقیناً حمایت، همراهی، تلاش، اراده و حضور شما عزیز ایثارگر دلیل بر آن شد که این خدمات ارزشمند و همایش ملّی اینگونه با شکوه و عظمت برگزار گردد.

برگزیده شدن شما فرهیخته گرامی که افتخار حضور در “سومین همایش تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت” را در بین جامعه ایثارگری کشور کسب نموده اید تبریک عرض نموده، امیدوارم این انتخاب پاسخی به تلاش های قبلی و انگیزه ای برای خدمات دهی بیشتر در آینده به قشر معزز ایثارگران را فراهم آورد.