تجلیل از عملکرد کارکنان صنعت برق استان ایلام در جشنواره شهید رجایی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در آیین تجلیل از همکاران در حوزه های مدیریت بار، کاهش تلفات، خدمت رسانی در ایام اربعین حسینی (ع) و موفقیت در جشنواره شهید رجایی گفت: ایام منتهی به سال ۱۴۰۲ و نیمه اول سال در شاخص های مهم، خوشبختانه عملکرد موفقی داشتیم.

به گزارش برقآب، ولی الله ناصری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام  ادامه داد: در حوزه هوشمند سازی  جز شرکت های پیشتاز بودیم به طوری که سه ماه پیش از برنامه شرکت توانیر برای هوشمندسازی مشترکین کشاورزی موفق به اتمام این فعالیت مهم شدیم.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از شاخص های مهم عملکردی صنعت برق استان، عبور موفق از پیک بار سال ۱۴۰۲ بود که خوشبختانه در چهار ماه بسیار گرم با تبیین ۶ محور برنامه دقیق توانستیم برق رسانی مطمئن و پایدار به مشترکین داشته باشیم.

ناصری بیان کرد: در اواخر سال ۱۴۰۱ موفق به ثبت یک رکورد تاریخی برای صنعت برق استان شدیم و تلفات انرژی الکتریکی را تک رقمی کردیم که بی شک این مهم در سایه سار تلاش جهادی یکایک همکاران مسیر شد.

وی به کسب رتبه برتر رضایتمندی مردم در جشنواره شهید رجایی اشاره کرد و اظهار داشت: به عقیده بنده زیباترین شاخص جشنواره شهید رجایی به شایستگی به کارکنان خدوم صنعت برق استان تقدیم شد و رضایت مردم هدف نهایی ماست.

ناصری در پایان با اشاره به تلاش مجاهدانه پرسنل در اربعین حسینی(ع) که مورد تقدیر وزارت نیرو، معاون عمرانی وزارت کشور، استاندار و امام جمعه ایلام قرار گرفت، گفت: اهدا لوح تقدیر به عنوان دستگاه برتر در بین دستگاه های اجرایی و زیر ساخت استان ایلام، از دیگر از دستاوردهای مهم شرکت به شمار می آید.

لازم به ذکر است در نهایت از کارکنان این شرکت در حوزه های یاد شده تجلیل به عمل آمد.