بازنشستگان شرکت برق مرکزی مورد تقدیر قرار گرفتند

طی مراسمی با حضور مدیرعامل، مشاوران و مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، از تلاش ها و زحمات مدیران و کارکنان بازنشسته شرکت، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش برقآب مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مرکزی، در این مراسم، با بیان این که بزرگ ترین سرمایه هر سازمان، نیروی انسانی آن است، بازنشستگان را، پیشکسوت سنگر خدمت رسانی به مردم دانست و بر لزوم استفاده از تجربیات ارزشمند آنان در برنامه ریزی فعالیت های راهبردی شرکت، تاکید کرد.

محمود محمودی  با تاکید بر این که بازنشستگی، زمینه ساز استفاده گسترده تر از توانمندی نیروهای جوان و دانش به روز آنان است، استفاده از دانش و تجربه بزرگان بازنشسته را، رمز موفق بودن دانست.

وی گفت: روحیه تلاش و خدمت رسانی در شرایط سخت  در کارکنان خدوم ، زحمتکش ، ایثارگر و پرتلاش این شرکت وجود دارد و در بحرانها ثابت شده مجموعه ای دلسوز و منسجم برای حل مشکل مردم در این سازمان گرد هم آمده اند و روحیه خدمت رسانی در آنان موج می زند.

محمودی افزود: توسعه، پیشرفت و چرخه حیات امروز کشور مرهون تلاش و همت مضاعف کارکنان عزیز و زحمتکش است .

گفتنی است؛ در این مراسم، از مدیران و بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی که  در پایان سال ۱۴۰۱ به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند ، با اهدای لوح و هدایایی، تقدیر به عمل آمد.