در جلسه شورای اداری شهرستان طارم:

تاکید بر اهمیت کنترل آب های سطحی در استان زنجان

استاندار زنجان با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان طارم اظهار داشت: در حوزه کنترل آب های سطحی در استان عقب ماندگی داریم ولی با پیگیری هایی که توسط مدیر عامل جدید این شرکت در جریان است امیدواریم این کاستی ها مرتفع گردد.

به گزارش برقآب، استاندار زنجان در جلسه شورای اداری شهرستان طارم به کنترل آب های سطحی در استان اشاره کرده است. او از عقب ماندگی در این زمینه خبر داده و امیدواری را بیان کرده است که با پیگیری های مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه ای زنجان، این کاستی ها حل شوند. براساس گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، محسن افشارچی در جلسه شورای اداری شهرستان طارم، به رویکرد مدیریتی استان پرداخت و تأکید کرد که پیگیری مجدانه اجرای طرح های اساسی برای استان بسیار مهم است. او بیان کرد که با پیگیری های زیاد، گشایش های زیادی رخ می دهد.

استاندار زنجان در ادامه ابراز خرسندی خود از عملکرد مدیرعامل و کارکنان شرکت آب منطقه ای زنجان در تامین آب پایدار استان و به ویژه شهرستان طارم گفت. او بیان کرد که آب اصلی ترین و بزرگ ترین مسئله شهرستان طارم و کل استان است و در حوزه کنترل آب های سطحی عقب ماندگی وجود دارد. فقط پنج درصد آب های استان کنترل شده است. استاندار زنجان اصرار دارد که این عقب ماندگی ها برطرف شود و این موضوع را از وزارت نیرو پیگیری می کند. او امیدوار است که در سفر دوم رییس جمهور، گره های اعتباری درباره آب حل شود.

استاندار زنجان همچنین تأکید کرد که افزایش بهره وری در آب بسیار ضروری است و در سطح استان پروژه هایی در این زمینه در دست پیگیری و اجرا هستند.

در جلسه شورای اداری شهرستان طارم، اکبر باقری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان نیز درباره تامین آب اراضی کشاورزان منطقه صحبت کرد. او اعلام کرد که پس از درج منابع اعتباری در بودجه سال جاری، در اسرع وقت به تکمیل سد تنظیمی پاوه رود اقدام خواهد شد تا بخش عظیمی از منطقه از ذخایر آبی سد مزبور بهره ببرد.