شرکت سیم و کابل سهند

تولید کننده انواع سیم و کابل برق قدرت ، مخابرات ، کواکسیال و تخصصی

شرکت سیم و کابل سهند

تاریخچه شرکت

ماموریت و چشم انداز ما

تولید کننده انواع سیم و کابل برق قدرت ، مخابرات ، کواکسیال و تخصصی
به گزارش برقاب، با وسعت ۱۲۸۰۰ متر مربع در سال ۱۳۷۴ تاسیس شده که توانایی تولید ۳۰۰۰ تن انواع سیم و کابل با تضمین کیفیت برای تأمین نیاز کشور در بخش فشار ضعیف را دارا می باشد .

متولیان این شرکت تولیدی – بازرگانی با شناسایی و ارزیابی بازارهای هدف خارج از کشور در بخش صادرات انواع محصولات خود را به کشورهای خاورمیانه  ،‌ حوزه CIS ، اوراسیا و سایر کشور های اروپا اقصی نقاط دنیا قابلیت های چشمگیری دارند .

مدیریت شرکت با ایجاد زمینه های شغلی در راستای سیاستهای اشتغالزایی در عرضه تولید و صادرات محصولات با کیفیت این مرز و بوم جایگاه قابل توجهی در بازار سیم و کابل ایران را به خود اختصاص دهد .

در مسیر روبه توسعه شرکت ، انواع کابل های شیلد دار ، کانسانتریک ،‌ زره دار ، مخابراتی ،‌ RG ،  AWG ، CAT6  ، و کابل های ضد حریق هالوژن فری LSZH  در برنامه تولید و عرضه محصولات شرکت قرار گرفت .

شرکت سیم و کابل سهند با رویکرد توسعه و ارتقا؛ سهم خود در تامین نیاز های متنوع پروژه های عمرانی و صنعتی علاوه بر دریافت تاییدیه از موسسه پژوهشگاه نیرو، گواهینامه کیفیت از شرکت توانیر ،‌ تایید صلاحیت از شرکت های توزیع نیروی برق تهران بزرگ وسایر استانها و شهرستان ها موفق به دریافت استاندارد بین المللی IEC گردید .