در دومین روز از هفته دولت؛

تامین برق و بهسازی شبکه برق در شهرستان ایوان

مدیرعامل شرکت برق ایلام گفت: برای تکمیل این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه می شود.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت برق ایلام، اله ناصری، اعلام کرده است که برای تکمیل پروژه های مختلف شرکت، به یک مبلغ بالغ بر ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال نیاز است. او افزوده است که تاکنون نیمی از این پروژه ها افتتاح شده اند و دیگران هم در حال ساخت و ساز هستند.

از جمله پروژه هایی که در حال انجام هستند می توان به اصلاح و بهسازی شبکه برق روستای ویله با اعتبار نه هزار و ۵۰۰ میلیون ریال، اصلاح و بهسازی شبکه برق روستای شیره چغا با اعتبار ۱۲ هزار میلیون ریال، اصلاح و بهسازی شبکه برق روستای مازین علیا با اعتبار ۷ هزار میلیون ریال و اصلاح و بهسازی شبکه برق روستای کله جوب با اعتبار ۱۴ هزار میلیون ریال اشاره کرد. این پروژه ها هدف دارند تا بهبود وضعیت برق روستاها و تامین برق برای مردم را تضمین کنند.

علاوه بر این، شرکت توزیع نیروی برق ایلام نیز تعدادی پروژه دیگر را در شهرستان ایوان اجرا می کند. مدیرعامل توزیع نیروی برق ایلام اعلام کرده است که تامین برق روستای سانیری با اعتبار ۵ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال، تبدیل ۶ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار شهر ایوان با اعتبار ۴۰ هزار میلیون ریال، تامین برق روستای چفته با اعتبار ۱۹ هزار میلیون ریال، اصلاح و بهسازی شبکه برق املاک زرنه با اعتبار ۶ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و احداث ۲ دستگاه ترانس داخل شهر ایوان با اعتبار ۸ هزار میلیون ریال نیز از دیگر پروژه های در دست انجام است.

شهرستان ایوان با جمعیت بیش از ۴۵ هزار نفر و ۳۰ هزار مشترک برق، نیازمندی های بسیاری در زمینه تأمین برق و بهسازی شبکه برق دارد. به همین دلیل، شرکت برق ایلام و توزیع نیروی برق ایلام به صورت فعال در اجرای پروژه های مختلف در منطقه فعالیت می کنند تا نیازمندی های برق شهرستان را برآورده سازند. این پروژه ها نقش مهمی در بهبود وضعیت برق شهرستان دارند و به مردم کمک می کنند تا به راحتی از برق برخوردار شوند.