فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت:

بسیج در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق اثرگذار است

سرهنگ مهجوری در رزمایش مدیریت مصرف آب و برق با مشارکت سپاه و بسیح با بیان این مطلب، افزود: بسیجیان صنعت برق، ادارات، دانشگاهیان، مساجد و اصناف با همه توان برای اجرا و پیاده‌سازی طرح مدیریت مصرف آب و برق برای گذر از پیک تابستان باید همکاری و مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه برق یک نعمت است و در فرهنگ دینی ما به سنت حسنه  صرفه جویی اشاره شده
است ،افزود:سپاه با استفاده از ظرفیت‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون به ویژه اطلاع‌رسانی و تولید محتوا نقش مهم و موثری دارد به‌طوری که در شرایط کنونی اطلاع‌رسانی به مردم ضرورت بسیار مهم است و سپاه و بسیج از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم گفت:  با تدبیر   وبرنامه های مدون و برنامه ریزی گسترده انجام شده  و همکاری سازنده  تمام اقشار جامعه به ویژه صنایع ، کشاورزان ، اصناف ، ادارات و منازل مسکونی ، امیدواریم تابستان و پیک بارجاری را با موفقیت سپری کنیم.

محمود محمودی افزود:در این رزمایش همه موارد مرتبط با ادارات بر اساس مصوبه هیئت وزیران و همچنین اقدامات مؤثر در صرفه جویی از جمله روشن‌کردن مولدهای برق اضطراری، خاموش‌کردن وسایل سرمایشی یک ساعت قبل از پایان کار اداری ، استفاده از نور طبیعی برای روشنایی، خاموش‌کردن روشنایی و تجهیزات برقی بعد از ساعت کاری ومقرر شد نحوه مصرف آب و برق ادارات تا پاپان پیک مورد بررسی وپایش قرار گیرد .
محمودی بیان کرد:اجرای موفقیت‌آمیز این طرح گام مهمی در تأمین برق پایدار و گذر موفق از تابستان پیشرو خواهد بود.

گفتنی است،در این رزمایش از مدیریت مصرف آب و برق در برخی از ادارات شهرستان اراک بازدید به عمل آمد.