برپایی جلسات میز خدمت توزیع برق مشهد در محله های شهری

به دنبال دعوت فرمانداری شهرستان مشهد از سازمان ها و شرکت های خدماتی مبنی بر حضور در محله های شهری و پاسخگویی به خواسته ها و مطالبات مردمی، شرکت توزیع برق مشهد نیز با برپایی جلسات میز خدمت در 3 محله مشهد حضور یافت.

به گزارش دفتر روابط عمومی، مهندس سیدمحمد حسین زاده رئیس گروه بازرسی و شکایات گفت: در این برنامه که در محله های مصطفی خمینی، قرقی و طبرسی ۳۸ برگزار شد مهندس ملک مطیعی مدیر امور برق ۶ ، مهندس صبور داودیان مدیر امور برق مهرگان، مهندس نوابی مدیر امور برق طبرسی، گروه بازرسی و شکایات و روابط عمومی توزیع برق مشهد حضور داشتند و به خواسته ها و مشکلات مردم و مشترکین رسیدگی کردند.

در این برنامه که طی ۳ روز و از ساعت ۲۰ الی ۲۴ برگزار شد مدیران امورهای یاد شده در رابطه با مشکلات و سئوالات مردمی و همچنین ویژگی های سامانه برق من، مدیریت مصرف و توجه به مصرف انرژی در ساعات پیک بار پاسخگو بودند.

در جلسات میز خدمت که به صورت مستقیم با مردم و اهالی این محله ها برگزار شد، درخواست های مردمی در قالب ۲۵ فرم تهیه و مورد بررسی و پیگیری توزیع برق مشهد قرار گرفت. بازدید از محله های مذکور، نظارت و حضور در برخی منازل مشترکین، تامین روشنایی معابر، واگذاری انشعاب و رفع حریم از جمله فعالیت های توزیع برق مشهد در این برنامه بوده است.

شایان ذکر است، مشترکین و اهالی منطقه از تلاش و پاسخگویی به موقع و سریع توزیع برق مشهد در این برنامه تقدیر کردند.