با حضور معاون هماهنگی انتقال و تجارت خارجی شركت توانیر انجام شد:

راهکار های صنعت برق استان سمنان درعبور از تابستان سال جاری بررسی شد

در نشستی با حضور معاون هماهنگی انتقال و تجارت خارجی به همراه مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر شبکه انتقال شرکت توانیر در شرکت برق منطقه‌ای سمنان، برنامه ها و راهکارهای صنعت برق استان سمنان در تابستان سالجاری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش برقآب، در نشستی با حضور معاون هماهنگی انتقال و تجارت خارجی به همراه مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر شبکه انتقال شرکت توانیر در شرکت برق منطقه‌ای سمنان، برنامه ها و راهکار های صنعت برق استان سمنان در تابستان سالجاری مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس مجید وفائی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با قدردانی از حضور مهندس اله داد، معاون هماهنگی انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر و تشریح عملکرد شرکت ،اظهار داشت: به لطف خداوند و همت همکاران این شرکت و همچنین مساعدت و همراهی مدیران ارشد صنعت برق کشور و مسولان استانی، اقدامات خوبی در خصوص توسعه کمی و کیفی شبکه برق در سطح استان سمنان به انجام رسیده است .

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به همکاری بسیار خوب صنایع استان ، بویژه مشترکین صنایع بزرگ این شرکت در پیک بار تابستان و زمستان سال گذشته گفت : یکی از ویژگی های استان سمنان ، مصرف بیش از ۷۰ درصد انرژی در بخش صنعت و کشاورزی می باشد که با توجه به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام مهار تورم، رشد تولید نامگذاری گردیده ، باید به گونه ای ناترازی احتمالی انرژی الکتریکی در تابستان امسال برنامه ریزی گردد تا کمترین خدشه به روند تولید وارد شود.  

وی اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی مناسب و دقیق از سوی مدیران ارشد صنعت برق و مسئولین مرتبط و نیز همیاری مردم فهیم استان در اعمال بهتر مدیریت مصرف برق ، بتوانیم با کمترین مشکل از فصل تابستان سالجاری عبور نماییم.

مهندس اله داد، معاون هماهنگی انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر، وضعیت اوج مصرف برق امسال را با توجه به پیش بینی های جوی و شرایط افزایش مصرف در بخش های مختلف، از جمله صنعت، تولید، کشاورزی بالاتر از سال گذشته دانسته و گفت: برای رفع مشکل ناترازی برق باید با تدابیر وزارت نیرو و توانیر و تمامی مسئولین صنعت برق در سراسر کشور، این مشکلات و شرایط را به حداقل برسانیم.

مهندس اله داد از تلاش ها و اقدامات ارزشمند شرکت برق منطقه‌ای سمنان در عبور از پیک بار فصل های تابستان و زمستان سال گذشته تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی ست در این سفر یکروزه،  مهندس اله داد و هیأت همراه، از واحد در حال احداث نیروگاه گازی شهید باکری سمنان و پست فوق توزیع ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه و‌ مرکز دیسپاچینگ فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای سمنان بازدید نمودند.‌