توسط رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای کاشان

اعلام ابلاغ دستورالعمل کارگروه ملی هدررفت

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای کاشان از ابلاغ دستور العمل کارگروه ملی هدررفت توسط مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور به شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور خبر داد و گفت: کارشناسان این معاونت در ارائه و تدوین این دستور العمل نقش اساسی بر عهده داشتند.

به گزارش برقآب،رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای کاشان از ابلاغ دستور العمل کارگروه ملی هدررفت توسط مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور به شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور خبر داد و گفت: کارشناسان این معاونت در ارائه و تدوین این دستور العمل نقش اساسی بر عهده داشتند.

محمدرضا اسدی بیان کرد: ویرایش نهایی دستور العمل ارتقای سامانه‌های آبرسانی کشور در نشست دو روزه و تخصصی اردیبهشت ماه سال جاری که به میزبانی کاشان برگزار شد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب حاضران رسید. وی توضیح داد: ایده اولیه این دستور العمل پس از ترجمه یک اثر بین المللی توسط کارشناسان شرکت آبفای کاشان شکل گرفت و جلسه نهایی تدوین آن نیز با حضور چهار نفر از متخصصان و کارشناسان کاشانی برگزار شد.

اسدی در مورد اهمیت این دستور العمل گفت: فرسودگی زیرساخت ها و کاهش منابع آبی در کنار رشد جمعیت، یکی از چالش‌های اصلی صنعت آب و فاضلاب است و شرکت‌های آبفا می‌بایست نسبت به پایش و ارزیابی عملکرد سامانه‌های آبرسانی اقدام نموده و برنامه ریزی لازم جهت اصلاح و ارتقا روش‌های بهره‌برداری از آن را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: در این راستا شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، با رویکرد افزایش دانش کارشناسان و مدیران صنعت و با استفاده از تجربیات بین المللی و جمع آوری نظرات همکاران در کارگروه ملی هدر رفت واقعی نسبت به تدوین “دستور العمل ارتقای سامانه‌های آبرسانی “۲۱۰”OP اقدام نموده است.

مدیرعامل آبفای کاشان ضمن تشکر از علی سیدزاده مدیر کل دفتر مدیریت مصرف، خدمات مشترکین و کاهش هدر رفت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تلاش کلیه اعضای کارگروه ملی هدر رفت که در تدوین این دستور العمل نقش داشتند به ویژه همکاران این در شرکت آبفای کاشان، آقایان علی دلخواه، یاسر اسماعیلی، حسین تحقیقی و محسن شمس که چهار عضو کاشانی کارگروه پانزده نفره هدر رفت واقعی آب بودند تقدیر و تشکر کرد.