در مهمترین اقدام شاخص سال گذشته صورت گرفت

اصلاح و بهینه سازی ۱۵ روستای شهرستان گرمسار

مدیر توزیع برق گرمسار اعلام کرد: پروژه اصلاح و بهسازی 15 روستای این شهرستان در راستای طرح بهارستان در سال 1401 اجرایی شد.

به گزارش برقآب، مدیر توزیع برق گرمسار اعلام کرد: پروژه اصلاح و بهینه سازی ۱۵ روستای این شهرستان در راستای طرح بهارستان در سال ۱۴۰۱ اجرایی شد.
رحمان اشرفی گفت: در قالب این طرح، شبکه فشارضعیف سیمی روستاهای شهرستان اصلاح و در برخی موارد این شبکه ها به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.
وی با بیان این که بیش از ۷ هزار متر شبکه فشارضعیف سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است افزود: در سطح شهرستان گرمسار نیز مقدار ۵۰ هزار و ۴۶۱ متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف اصلاح و بهینه سازی شده است.
اشرفی بیان داشت: با جذب ۵۳ مورد اشتراک دیماندی و یک هزار و ۸۷ مشترک غیردیماندی در سال گذشته، مجموع اشتراک های مدیریت توزیع برق شهرستان گرمسار در ابتدای سال ۱۴۰۲ به رقم سی و هشت هزار و ۳۰۰ مشترک رسیده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۸ هزار و ۲۲۰ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوایی و زمینی در شهرستان گرمسار در امتداد سال گذشته احداث شده است و به این منظور جهت تغذیه مشترکان جدید و افزایش ظرفیت شبکه، ۵۸ دستگاه ایستگاه با مجموع قدرت ۱۰ هزار و ۱۳۰ کیلوولت آمپر در سطح شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی خاطرنشان ساخت: برای سال گذشته در مجموع ۶۸۷ پروژه عمرانی برق رسانی به ارزش بیش از ۴۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و همچنین اصلاح ۱۷ شبکه روستایی در دستور کار و برنامه های پیش بینی شده آن مدیریت در سال جاری قرار دارد.