استاندار و رئیس ستاد اربعین از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تقدیر کرد

استاندار و رئیس ستاد اربعین و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان استاندار و رئیس ستاد اربعین از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تقدیر کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی، از تلاش و زحمات مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع برق استان در زمینه خدمت رسانی به خیل زائرین اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین تقدیر و تشکر نمود.
در بخشی از پیام قدردانی استاندار و رئیس ستاد اربعین استان خطاب به سید محمد حسینی نژاد، مدیرعامل این شرکت آمده است: “با الطاف واسعه خداوند متعال مراسم راهپیمائی اربعین که به تعبیر مقام معظم رهبری(دامه توفیقاته) پرچم بلند حضرت سیدالشهدا و نشانه اراده پروردگار برای افراشته کردن پرچم اسلام اهل بیت است، با شکوه و عظیم در جوار اعتاب مقدس و بارگاه مطهر ائمه اطهار در کشور عراق برگزار شد. بدینوسیله برخود لازم می دانم، از همکاری و تلاش عاشورایی شما موکب داران ارجمند، خیرین گرامی، مدیران اربعین و همکاران محترم استانی و همکاران خدمت رسان به خیل زائرین اربعین حضرت اباعبدالله الحسین تشکر نموده و مراتب سپاس و قدردانی خود را ابراز می نماییم.”