به مناسبت زادروز خواجه نصرالدین طوسی

از مهندسان توزیع برق استان سمنان تجلیل به عمل آمد

به مناسبت پنجم اسفند ماه، زادروز خواجه نصرالدین طوسی و روز ملی مهندسی، از همکاران این حوزه تقدیر به عمل آمد

به گزارش برقاب،به مناسبت پنجم اسفند ماه، زادروز خواجه نصرالدین طوسی و روز ملی مهندسی، از مهندسان این حوزه تقدیر به عمل آمد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در این آئین گفت: این روز را به تمامی تاثیرگذاران بنای زیرساخت های برق در پهنه ایران که با غلبه بر تنگناها و سختی ها و تکیه بر همت والای خویش و بهر گیری از علم و دانش بومی خدمت رسانی به دورترین و محروم ترین شهرها و روستاهای کشور را رقم زده اند تبریک می گویم.

سید محمد حسینی نژاد گفت: روز مهندس، روز تجلیل از دانش، ایستادگی، تواتنمندی و خودباوری است و شایسته است این روز را به جامعه مهندسین فرهیخته به ویژه مهندسان پرتلاش، با انگیزه و متعهد صنعت توزیع برق استان که امسال جانانه در راه تامین برق پایدار در ایام پیک تلاش مضاعف نموده اند تبریک و تهنیت عرض نمایم.

وی با بیان اینکه تاریخ پرافتخار و بالنده سرزمین ایران پیشگام علم و دانش در همه قرون و اعصار بوده است، افزود: با تکیه بر توانمندی، خلاقیت و نوآوری از سوی مهندسین به عنوان مهم ترین راه برای پیشبرد اهداف است و مهندسان صنعت برق در ترمیم خطوط عمرانی، آبادانی و شکوفائی نقش اساسی و محوری را ایفا می نمایند.

گفتنی است: همزمان با این مراسم از جامعه مهندسی صنعت توزیع برق مدیریت های شهرستان به صورت ویدئو کنفرانسی تجلیل شد.