در کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های مدیریت و علوم انسانی

مقاله شرکت برق خراسان رضوی ارائه شد

همزمان با برگزاری دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های مدیریت و علوم انسانی، مقاله مهندس «بهناز سرمست» از کارکنان دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با موضوع "توسعه ساختار نهادینه سازی فرهنگ سازمانی در شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی" به صورت سخنرانی ارائه شد.

همزمان با برگزاری دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های مدیریت و علوم انسانی، مقاله مهندس «بهناز سرمست» از کارکنان دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با موضوع “توسعه ساختار نهادینه سازی فرهنگ سازمانی در شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی” به صورت سخنرانی ارائه شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی، مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این باره گفت: کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های مدیریت و علوم انسانی لز جمله همایشهای مهم و تاثیرگذار در حوزه منایع انسانی است.
دکتر تقی وحیدی افزود: پذیرش مقاله به صورت ارائه شفاهی در کنفرانس مزبور نشانه موضوع مناسب مقاله و نیز اقدامات ارزنده مرتبط با فرهنگ سازمانی در مجموعه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی است.
وی اظهار امیدواری کرد که مقالاتی از این دست که حاصل تجارب ارزشمند کارکنان در حوزه‌های مختلف است، بیش از پیش در مجامع علمی ارائه شده و افتخارات علمی بیشتری به نام شرکت ثبت شود.