اجرای مانور تعمیرات جهادی روشنایی معابر خرم آباد

درراستای تامین امنیت و کاهش جرائم تعداد۸۷۰ شعله لامپ معابر در سطح شهرستان خرم آباد تعویض و تعمیر گردید. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان، مدیرعامل برق استان در این خصوص اظهار داشت : در راستای تامین امنیت و کاهش جرائم شبانه و همچنین افزایش آرامش شهروندان همچنین بر اساس پیگیری های […]

درراستای تامین امنیت و کاهش جرائم تعداد۸۷۰ شعله لامپ معابر در سطح شهرستان خرم آباد تعویض و تعمیر گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان، مدیرعامل برق استان در این خصوص اظهار داشت : در راستای تامین امنیت و کاهش جرائم شبانه و همچنین افزایش آرامش شهروندان همچنین بر اساس پیگیری های دادستان محترم شهرستان خرم آباد، مانور تعمیرات جهادی روشنایی سطح شهر با همکاری مدیریت و پرسنل برق یک شهرستان خرم آباد برگزار شد.
مهندس فریدون خودنیا گفت : با توجه به اهمیت موضوع بازدیدهای میدانی در سطح شهر انجام و نقاطی که آسیب پذیر و نیاز به تامین روشنایی داشتند شناسایی و تامین روشنایی آنها در دستور کار قرار گرفت و با اجرای این عملیات شاهد ارتقاء امنیت شهری و زیبایی مبلمان شهری در شب و افزایش رضایتمندی مردم خواهیم بود.
در ادامه مدیریت توزیع برق یک خرم آباد در این خصوص اظهار داشت در این مانور، با کار جهادی و شبانه روزی بیش از ۸۷۰ لامپ معابر تعویض یا تعمیرشد.

مهندس مهران امیری افزود: این مانور طی سه روز برگزار و تمامی موارد در نظر گرفته شده به صورت کامل انجام گرفت.