کسب گواهینامه تعهد به تعالی لجستیک و زنجیره تأمین

شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد در دومین جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد موفق به کسب “گواهینامه تعهد به تعالی لجستیک و زنجیره تأمین” شد. به گزارش دفتر روابط عمومی، مهندس مجتبی قربانیان رئیس گروه ارتباط با تأمین کنندگان در این باره گفت: هدف اصلی از این […]

شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد در دومین جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد موفق به کسب “گواهینامه تعهد به تعالی لجستیک و زنجیره تأمین” شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی، مهندس مجتبی قربانیان رئیس گروه ارتباط با تأمین کنندگان در این باره گفت: هدف اصلی از این جایزه ملی، تشویق و هدایت واحدهای صنعتی و خدماتی کشور و حرکت در مسیر تعالی فعالیت های لجستیگی و زنجیره تأمین و در نهایت افزایش بهره وری و کاهش قیمت تمام شده، کاهش زمان تحویل و افزایش سودآوری بنگاه های صنعتی و خدماتی می باشد.

وی با اشاره به عناوین   پروژه های ارائه شده توزیع برق مشهد در این جایزه ملی گفت: سه پروژه از توزیع برق مشهد با عناوین زیر ارائه شده است:

  • عارضه یابی و تدوین نقشه راه ارتقای مدیریت زنجیره تأمین
  • طراحی نظام جامع مدیریت و برنامه ریزی تقاضا
  • طراحی و استقرار نظام جامع مدیریت ارتباطات با تأمین کنندگان و پیمانکاران (SRM)

وی در ادامه تصریح کرد: دومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین با پیام ویدیوئی وزیر علوم در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خرداد امسال برگزار شد.

وزیر علوم در این پیام گفت: حوزه لجستیک و زنجیره تأمین یکی از بسترهای موفقیت ساز در دنیا محسوب می شود. دکتر منصور غلامی گفت: دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور تلاش بسیاری کرده اند تا دانش و فناوری حوزه لجستیک و زنجیره تأمین در خدمت حوزه های تجاری قرار گیرد.