کاهش ۱۳ درصدی آب بدون درآمد در منطقه براآن و کراج

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه براآن و کراج از کاهش ۱۳ درصدی هدررفت آب در شبکه آبرسانی این منطقه خبر داد. صالح سلمانی اهم اقدامات انجام شده برای کاهش هدر رفت آب را اندازه گیری آبدهی شبانه، تنظیم مستمر فشارشکن ها و مدیریت فشار آب، عنوان کرد و افزود: سال گذشته دو فشار شکن […]

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه براآن و کراج از کاهش ۱۳ درصدی هدررفت آب در شبکه آبرسانی این منطقه خبر داد.
صالح سلمانی اهم اقدامات انجام شده برای کاهش هدر رفت آب را اندازه گیری آبدهی شبانه، تنظیم مستمر فشارشکن ها و مدیریت فشار آب، عنوان کرد و افزود: سال گذشته دو فشار شکن جدید در روستای چم و برسیان نصب شد و ۷۵ انشعاب غیر مجاز ۲۰۰ باغ ویلا قطع گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان، وی افزود: کالیبره کردن همه کنتورهای تجمعی، ساخت چهار باب حوضچه تقسیم آب در روستاهای چم، کبوترآباد، شهرک کبوترآباد و مجتمع براآن جنوبی برای کنترل دقیق میزان آب ورودی، تعویض ۷۵۰ کنتور خراب مشترکین و اصلاح شبکه های فرسوده از دیگر اقداماتی بود که سال گذشته به منظور کاهش هدر رفت آب در منطقه انجام شد.
سلمانی به تشریح طرح های مشارکتی تمام شده در قالب طرح ۱۰۰- ۳۰۰ پرداخت و افزود: در ۷ روستای کبجوان، کاج، کاروانچی، کوهان، ایچی، شیدان، زیار و شهرک روستای کبوترآباد در مجموع بیش از ۲۳۰۰متر اصلاح خط انتقال و شبکه توزیع با هزینه ای بالغ بر ۳ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال انجام شد و ۵۳۰۰ متر باقیمانده نیز در حال انجام است.