پیام تبریک وزیر نیرو به مناسبت هفته بسیج

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در پیامی هفته بسیج را به همکاران بسیجی صنعت آب و برق کشور تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، در این پیام تبریک آمده است: چهل و دومین سالروز تشکیل ارتش مردمی و پرافتخار بسیج را به همه بسیجیان عزیز و پرتلاش و فداکار صنعت […]

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در پیامی هفته بسیج را به همکاران بسیجی صنعت آب و برق کشور تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، در این پیام تبریک آمده است:
چهل و دومین سالروز تشکیل ارتش مردمی و پرافتخار بسیج را به همه بسیجیان عزیز و پرتلاش و فداکار صنعت بزرگ آب و برق کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم. بی تردید فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برای تاسیس بسیج مستضعفین، عرصه های گوناگون و پهناوری را برای ظهور و بروز مباهات آمیز بهترین، خالص ترین و با ایمان ترین نیروهای عظیم ملت در میدان ها و بزنگاه هایی که انقلاب و کشور تاکنون به آنها نیاز داشته فراهم ساخت.
بسیج نیروی برآمده از متن و اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است که تحت زعامت مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) می توان آن را مهمترین بازوی اجرایی نظام اسلامی در جهت رسیدن به اهداف و برنامه های آن دانست.
نقش بی بدیل بسیج در روند تحولات شگرف دهه های اخیر تاریخ پرفراز و نشیب کشورمان، بیانگر این حقیقت است که بسیج نه تنها نماد شاخصی از تشکل موفق و موثر مردمی است بلکه حامل یک فرهنگ پویا و با نشاط و پیام آور اندیشه متعالی در خودباوری و کارآمدی در نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اینجانب ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های خالصانه و بی شائبه همه بسیجیان جهادگر و پیشگام در عرصه های دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیز رشد و شکوفایی صنعت آب و برق کشور؛ آرزوی توفیق، سلامتی، بهروزی و ثبات قدم در راه تحقق آرمان ها و اهداف گرانسنگ انقلاب و میهن عزیزمان را از خداود منان مسئلت می نمایم.