پساب تولیدی در زنجان از کیفیت بالایی برخوردار است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در بازدید از تاسیسات تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان گفت: کارهای بزرگی در تصفیه خانه فاضلاب زنجان انجام پذیرفته و کیفیت پساب تولیدی در این تصفیه خانه از کیفیت بالایی برخوردار است. حجت الاسلام صادق نیارکی اظهار کرد: یکی از اقدامات مدبّرانه در تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان استفاده از […]

رئیس کل دادگستری استان زنجان در بازدید از تاسیسات تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان گفت: کارهای بزرگی در تصفیه خانه فاضلاب زنجان انجام پذیرفته و کیفیت پساب تولیدی در این تصفیه خانه از کیفیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام صادق نیارکی اظهار کرد: یکی از اقدامات مدبّرانه در تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است که طی آن، تصفیه خانه فاضلاب زنجان بدون نیاز به اعتبارات دولتی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تاسیسات تصفیه و جمع آوری بهداشتی فاضلاب یکی از نماد های توسعه یافتگی هر شهری است گفت: به کمک تصفیه خانه های فاضلاب میتوان بهداشت عمومی در جامعه را محقق کرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد: آب پاکی که در بخش صنعت مورد استفاده قرار می گیرد، باید با پساب تولیدی در این تصفیه خانه جایگزین شود.

حجت الاسلام نیارکی بیان داشت: هم اکنون شهرک صنعتی شماره یک زنجان با مشکل کم آبی مواجه است که با استفاده از ظرفیت پساب تولیدی در تصفیه خانه فاضلاب زنجان می توان از این چالش عبور کرد.

این مسئول با اشاره به بروز خشکسالی و پدیده کم آبی در استان زنجان، تاکید کرد: ضروری است از ظرفیت پساب تولید شده در استان برای صنایع استفاده شود.