پروژه‌ جامع مستندسازی دانش عملیاتی با استفاده از فناوری واقعیت افزوده

مجری مدیریت دانش برق تبریز از آغاز اجرای پروژه‌ی مستندسازی دانش عملیاتی در حوزه‌ی بهره‌برداری خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، مسعود وطن‌دوست در این رابطه گفت: در راستای اجرای راهبرد کلان شرکت در خصوص مستندسازی و ذخیره‌ی دانش و تجارب کارکنان، معاونت منابع انسانی با همکاری کمیته‌ی مدیریت دانش […]

مجری مدیریت دانش برق تبریز از آغاز اجرای پروژه‌ی مستندسازی دانش عملیاتی در حوزه‌ی بهره‌برداری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، مسعود وطن‌دوست در این رابطه گفت: در راستای اجرای راهبرد کلان شرکت در خصوص مستندسازی و ذخیره‌ی دانش و تجارب کارکنان، معاونت منابع انسانی با همکاری کمیته‌ی مدیریت دانش و خبرگان حوزه‌ی بهره‌برداری، اقدام به تعریف و اجرای پروژه‌ی مستندسازی دانش عملیاتی حوزه‌ی بهره‌برداری امورهای تابعه کرده است.
وی ادامه داد: در این خصوص اولین نشست مشترک با حضور خبرگان آن حوزه‌ی تخصصی برگزار و نقشه‌ی راه انجام این پروژه با همفکری اعضا تدوین شد که مطابق نقشه‌ی راه ترسیمی، تمامی دانش مورد نیاز کارکنان سطوح عملیاتی امورهای تابعه به صورت بانک جامع دانشی در اختیار کارکنان قرار خواهد گرفت.
وی افزود مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته، بانک جامع دانشی طرح‌ریزی شده برای اولین بار در میان شرکت‌های توزیع ایجاد و شامل ترکیبی از مستندات کامل مکتوب و فیلم‌های آموزشی مرتبط و یکپارچه‌سازی توسط فناوری واقعیت افزوده خواهد بود.
‌وطن‌دوست خاطرنشان کرد: مدت زمان پیش‌بینی شده‌ی اجرای این پروژه یک سال بوده و انتظار می‌رود با اجرای موفق آن و افزایش دانش و مهارت کارکنان، شاهد کاهش اتفاقات و حوادث، همچنین بهبود عملکرد و بهره‌وری شرکت در حوزه‌ی بهره‌برداری باشیم.