پاسخگویی مدیرعامل شرکت آبفا کردستان از طریق سامانه سامد

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان سه شنبه ۳۱ فروردین ماه در سامانه «سامد» به شماره تلفن ۱۱۱ ( سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت)، پاسخگوی مشکلات و مطالبات اعلامی از سوی شهروندان می شود. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کردستان، در ادامه روند پاسخ‌گویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق […]

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان سه شنبه ۳۱ فروردین ماه در سامانه «سامد» به شماره تلفن ۱۱۱ ( سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت)، پاسخگوی مشکلات و مطالبات اعلامی از سوی شهروندان می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کردستان، در ادامه روند پاسخ‌گویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق تلفن (۱۱۱) به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، برنامه ارتباط مردمی مسئولین در بستر سامانه سامد با حضور مدیرعامل آبفا کردستان انجام می شود.
در این جلسه مهندس محمدی طی دو ساعت حضور در محل این مرکز پاسخ‌گوی پرسش های شهروندان در حوزه آب و فاضلاب استان خواهد بود.
این سامانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت است تا مردم بتوانند در کوتاهترین زمان و با ساده ترین روش و ابزار ممکن، مشکلات خود را با مسئولین مربوطه مطرح و پاسخ مرتبط و راهنمایی های لازم جهت حل مسائل مدنظرشان را دریافت نمایند.

پاسخ‌گویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق تلفن (۱۱۱) و با نام سامانه سامد به طور مرتب و دوره ای در کردستان انجام می شود و مردم از طریق این سامانه مستقیما با مدیران استان ارتباط گرفته و با ثبت مطالبات و بیان مطالب مدنظر خود به صورت غیر حضوری، ضمن کاهش مراجعات حضوری، روند رسیدگی به مسائل و مشکلات خود را تسریع می بخشند.