نوسازی تاسیسات آبرسانی روستای زاغج

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خدابنده با اشاره به اجرای چند طرح آبرسانی در روستای زاغج از نوسازی تاسیسات آبرسانی در این روستا خبر داد. موسوی با اعلام خبر فوق افزود: عملیات تکمیل ساخت مخزن ۲۰۰ متر مکعبی به منظور ذخیره سازی، تامین افت فشار و جلوگیری از هدر رفت آب در شبکه تامین […]

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خدابنده با اشاره به اجرای چند طرح آبرسانی در روستای زاغج از نوسازی تاسیسات آبرسانی در این روستا خبر داد.

موسوی با اعلام خبر فوق افزود: عملیات تکمیل ساخت مخزن ۲۰۰ متر مکعبی به منظور ذخیره سازی، تامین افت فشار و جلوگیری از هدر رفت آب در شبکه تامین و توزیع آب آشامیدنی روستای زاغج در هفته جاری مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مسئول بیان داشت: با بهره‌برداری از این مخزن بخش قابل توجهی از مشکلات تامین آب پایدار روستای زاغج، به ویژه در فصل گرم سال و زمان های اوج مصرف برطرف خواهد شد.

وی گفت: با یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی گامی موثر در پیشربرد اهداف و سرعت بخشیدن به انجام پروژه های آبرسانی روستایی، همچون لوله گذاری شبکه توزیع آب شرب زاغج به طول ۱۱ کیلومتر همزمان با بهره برداری از مخزن جدیدالاحداث، تست و وارد مدار بهره برداری گردید.

وی در ادامه گفت: این مقام مسئول به استاندارد سازی انشعاب مشترکین در سال ۱۴۰۰ نیز پرداخته و گفت: با اجرای عملیات استاندارد سازی ۲۵۰ فقره انشعاب آب در روستای زاغج، شاهد کاهش حوادث، اتفاقات و به تبع آن کاهش هدر رفت و قطعی های آب خواهیم شد.

وی اظهار کرد : برای اجرای لوله گذاری شبکه توزیع، احداث مخزن، احداث و تجهیز اتاقک، حصار کشی و خرید برق تاسیسات زاغج ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.